All skräp som släpas in i landet nu för tiden är enfasiga eller åtminstone 230 V, spisar, vissa elbilar, kapsågar etc så jag ser det inte som orimligt med 20 A hos en abonnent. Man får hoppas att grannarna råkar använda en annan fas.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.