All skräp som släpas in i landet nu för tiden är enfasiga eller åtminstone 230 V, spisar, vissa elbilar, kapsågar etc så jag ser det inte som orimligt med 20 A hos en abonnent. Man får hoppas att grannarna råkar använda en annan fas.
 
  • Ledsen
Fotografen
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.