18 321 läst ·
783 svar
18k läst
783 svar
Försäljning av Gripen, frysta ryska tillgångar mm
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Sen är frågan om överheten ska bestämma vad medborgarna får ta del av. Förövrigt var blockeringen av RT så simpelt gjord att ett skolbarn lätt klarar att gå runt den. Ett enkelt gratis-vpn är allt som behövs . Sedan är det nog rimligt att anta att båda parter i en konflikt sprider propaganda, det ständiga upprepandet av vissa ord i svensk media som det mest uppenbara "den fullskaliga invasionen" för att ta ett exempel.P pmd skrev:
Och även interneringsläger för de som klassades som opålitliga. I flera av dem utsattes de intagna för dålig behandling och grova kränkningar. Även hot om avrättning och order om att gräva gravar under förespeglingen att hamna däri, (Storsien).P pmd skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 351 inlägg
Det här med hur man ska hantera invånare från fiendeland år svårt.
Läste en snyfthistoria om en ryss i SVD som arbetskraftsinvandra hit 2022 och nu blir utvisad av säpo.
Personligen tycker jag det är bättre ta det säkra för det osäkra. Samt ryssar måste straffas för att de är ryssar så de motsätter sig regimen i hemlandet
Läste en snyfthistoria om en ryss i SVD som arbetskraftsinvandra hit 2022 och nu blir utvisad av säpo.
Personligen tycker jag det är bättre ta det säkra för det osäkra. Samt ryssar måste straffas för att de är ryssar så de motsätter sig regimen i hemlandet
Då förmodar jag att du är konsekvent och att det samma gäller för medborgare från andra länder vars regimer har blod på sina händer.AndersMalmgren skrev:
Det här med hur man ska hantera invånare från fiendeland år svårt.
Renoverare
· Stockholm
· 20 351 inlägg
Absolut, jag vägrar tex åka till Ungern eller Turkiet, skitländer med skitledare. USA och Kina försöker jag bojkotta när det går men svårareB Bitterhetsakademin skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 351 inlägg
Jag tycker att man ska kalla saker för vad de är, exempelvis en fullskalig invasion för fullskalig invasion.B Bitterhetsakademin skrev:
Du tycker att en korrekt beskrivning av något är propaganda?