42 842 läst ·
138 svar
43k läst
138 svar
Förbrukar 20 kWh per månad
Så du menar att alla som någonstans använder en direktverkande elradiator har "sjuka böjelser"? @elmont 's granne får ju i alla fall lite Bitcoins från sitt element så det borde väl vara listigare än en traditionell dum elradiator?F fsn skrev:
Det är han nog inte.F fsn skrev:
Och dessutom har vi inte, och kommer inte, att få nått elunderskott här där vi bor. Men det är klart att man solidariskt skulle spilla vatten i kraftverken i stället för att även vi skulle få ett elunderskott. Det känns riktigt skönt att man får någon liten "kompensation" för all förstörd natur som vi har fått pga all elproduktion.F fsn skrev:Helt omöjligt om man inte sitter på ett extremt attraktivt fstprsavtal till att börja med. För det andra så råder det en elbrist och såna sjuka böjelser bordeman fatta själv att man inte ägnar sig åt när det råder elbrist. Ännu värre om man inte ens har för avsikt att värma garaget. Och har man den avsikten, köp för helvete en värmepump och väx upp. Skall det vara så jävla svårt att vara acceptabelt vuxen, att förstå öht och ta nåt jävla ansvar? Du måste vara född på 90-talet.
nej, det menar jag inte. Det jag vänder mig emot är berättigandet att bryta bitcoin för att det samtidigt värmer garaget.Alfredo skrev:
Flytta då. Har hört att Ungern tar emot norrlänningar som piper.E elmont skrev:Och dessutom har vi inte, och kommer inte, att få nått elunderskott här där vi bor. Men det är klart att man solidariskt skulle spilla vatten i kraftverken i stället för att även vi skulle få ett elunderskott. Det känns riktigt skönt att man får någon liten "kompensation" för all förstörd natur som vi har fått pga all elproduktion.
Fråga en surjämte om han kallar sig norrlänning?
Jämtland är en egen stat om du frågar en jämte, norrlänningar bor högre upp i landet. Visste du att Sveriges mittpunkt ligger i Sundsvall förresten?
v brukar väl säga att sveriges mittpunkt är östersund så att det skulle vara sundsvall är nyheter för mig. Sen vad en Jämte indentifierar sig som skiter jag lite i, Norrlandsgränsen går vid Dalälven och Jämtland tillhör Norrland, det vet liksom alla. Geografikunskaperna är inte bländande men skulle hålla dom som över medel.Jonatan79 skrev:
Och för mindre vetande så ligger mittpunkten i Ånge-JärvsötraktenF fsn skrev:v brukar väl säga att sveriges mittpunkt är östersund så att det skulle vara sundsvall är nyheter för mig. Sen vad en Jämte indentifierar sig som skiter jag lite i, Norrlandsgränsen går vid Dalälven och Jämtland tillhör Norrland, det vet liksom alla. Geografikunskaperna är inte bländande men skulle hålla dom som över medel.