1 837 568 läst ·
27 707 svar
1838k läst
27,7k svar
För tidigt att köpa elbil? Räckvidd
Kanske missuppfattade trodde det menades mellan förare och passagerare fram..annars är ju det helt i sin ordning 😁D djac skrev:
Dagens bilar verkar ju kunna ha allt möjligt onödigt.
Kompisen köpt ny tesla..gillar inte alls upplägget för föraren.
Har provkört nya e outback och där kände jag mig hemma direkt fast det är en elbil...kalla mig gärna gammaldags..😎
Så är det säkert!A ajn82 skrev:
Nu har jag bara testat bilens egna som för övrigt har skitdåliga kartor också på navigatorn eller rättare sagt krångliga. Har alltid visat rätt dock men när man söker destinationer.
Dock är navigator bättre i Niron som är nyare.
Sen har jag testat mobilens egna (Oneplus Nord) och Android Auto. Gällande röststyrning bara skit!
Jag menade mellan stolarna. Typ där traditionella bilar har en växelspak.N najaden skrev:Kanske missuppfattade trodde det menades mellan förare och passagerare fram..annars är ju det helt i sin ordning 😁
Dagens bilar verkar ju kunna ha allt möjligt onödigt.
Kompisen köpt ny tesla..gillar inte alls upplägget för föraren.
Har provkört nya e outback och där kände jag mig hemma direkt fast det är en elbil...kalla mig gärna gammaldags..😎
Vad har jag sagt redan är gjort?K karlmb skrev:
Konstaterat att det är en scam? Ja
Att det inte är ett solidstatebatteri i de motorcyklar de levererat? Ja.
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 317 inlägg
Svårt att vara säker tills man sett cellerna. Men det hela luktade fejk från början.
Har man en solid produkt visar man upp datan
Har man en solid produkt visar man upp datan
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 317 inlägg
Nu är vi i mål, regeringen har infriat sina löften till fossilindustrin: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/j...-kan-det-vara-dyrare-att-kora-pa-el-an-bensin
Det är väl ingen nyhet? Det har väl alltid varit i princip lika dyrt eller tidvis dyrare att ladda elbilen på publika laddare jämfört med en snål ICE-bil?D djac skrev:
Men ingen köper väl en elbil för driftkostnadens skull om man inte kan ladda hemma?