1 834 894 läst ·
27 636 svar
1835k läst
27,6k svar
För tidigt att köpa elbil? Räckvidd
Lägga av.K karlmb skrev:
Tror du verkligen på att det sitter ett solidstatebatteri i de motorcyklarna?
Då hade du fått läsa om det i all teknikmedia. Det hade varit en världsnyhet för fordonsindustrin.
Som "useless" skrev, så pekar allt på att det är ett glorifierat litiumjonbatteri.
Men då är det väl bara en princip att inte välja det, eller?Z z_bumbi skrev:
Röststyrning för mig är ett tryck på rattknapp och säg vad man önskar "fryser" eller "temp 22 grader, osv, för enklare än så blir det inte efter 50 år med bilar.😇
Just i bilen är faktiskt röststyrning bra. Till skillnad från hemma...A AndersS skrev:
Om der inte gick att köpa en som sägs i videorna så skulle väl vara ett av de första sakerna att slå ner på.Nicke Nyfiken skrev:
FÖ var det du som sa att det är redan gjort...
Tror Macan har det mesta med knappar, iaf volym, temperatur mm.Hemingway skrev:
Temperatur/ventilation, radio/ljudspelare, stolsvärme, farthållare, körriktningsvisare, torkare, vindrutespolare, stolsinställning, signalhorn, belysningsinställningar är några saker jag spontant kommer på som mer eller mindre frekvent regleras under färd.13th Marine skrev:
Och det stora problemet jag har när jag kör okända bilar är att jag aldrig hittar rätt knappar och reglage. Då är det smidigare med röststyrning.Alfredo skrev:
Faktum är att jag inte alltid hittade rätt knappar i min förra bil som hade för många fysiska knappar.