Det som filmen visar indikerar att det är bedragare men det kan ju vara filmen som inte är sann. Inget jag skulle satsa ens småpengar på.

Nicke Nyfiken
K karlmb skrev:
Tja. Jag värderar inte dem. Det är mysko onekligen.
Det var väl redan tidigt i våras som de flesta kunniga på området enades om att det är en scam?

Ingen oberoende utomstående har fått ta del av det de hävdar kunna producera i stor skala.

Det verkar ganska osannolikt att ett pyttelitet nystartat bolag med oklara ägarförhållanden och tvivelakrig finansiering skulle lyckas med något flera av världens största företag (Toyota, BYD, CATL) forskat och lagt miljarder på i årtionden utan att lyckas.

Nicke Nyfiken Nicke Nyfiken skrev:
Det var väl redan tidigt i våras som de flesta kunniga på området enades om att det är en scam?

Ingen oberoende utomstående har fått ta del av det de hävdar kunna producera i stor skala.

Det verkar ganska osannolikt att ett pyttelitet nystartat bolag med oklara ägarförhållanden och tvivelakrig finansiering skulle lyckas med något flera av världens största företag (Toyota, BYD, CATL) forskat och lagt miljarder på i årtionden utan att lyckas.
Osannolikt? Ja. Omöjligt? Nej!

Nicke Nyfiken
pacman42 pacman42 skrev:
Osannolikt? Ja. Omöjligt? Nej!
Precis vad jag skrev.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.