1 821 601 läst ·
27 228 svar
1822k läst
27,2k svar
För tidigt att köpa elbil? Räckvidd
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 690 inlägg
Bilen har hajfena.Isakare skrev:
Tror det kan vara en liknande modul som gav upp, men det lät som att det var på grund av batteribytet.
Lite oklart egentligen.
Tvärt om, åtminstone med vår diesel och dubbelturbo, definitivt snålare än bensin.P PHPersson skrev:
Men är inte längre så intresserad av bilar ska bara fylla våra transportbehov. Lite tävlande/skruvade i ungdom är väl orsak.
Så när jag nu följer elbilstråden är det för att se hur utvecklingen blir i praktiken utifrån våra krav.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 222 inlägg
Fick felmeddelande på ecall precis innan bilen ändå skulle in på garantijobb. Också slut på batteriet. Av mig vill de ha 3.100. Det får de inte.13th Marine skrev:
Ja på garanti fronten är VW totalt värdelösa på att svara vad som gäller verkar som om man ringer och tjatar samt har lite tur kan man få det på godwill osv..Nötegårdsgubben skrev:
Själv har jag väntat 3 månader på att verkstaden ska kontakt mig för att kika på min dörr som krånglar.. Tror dock att dom struntar i att höra av sig.
Plockade ut en ny firmabil i dagarna vart inte en VW denna gången och kommer aldrig bli igen..
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden