6 045 läst ·
48 svar
6k läst
48 svar
Fogföljd och fogbredd
Helt omöjligt att se fogsprång på dom bilderna eftersom dom är tagna på avstånd. Be TS tända lampan med släpljus och be honom ta en makrobild nu och posta på forumetA Aml-h skrev:
Klicka här för att svara