D
Haha, för gammal
 
  • Älska
Düsseldorff
  • Laddar…
Tycker det blev väldigt fint trots att ni skippade fogföljd, men synd för mig när jag letar bilder efter olika fogbredd på vägg/golv :')

tycker inte heller det syns att de är fogsprång!
 
T
A Aml-h skrev:
Tycker det blev väldigt fint trots att ni skippade fogföljd, men synd för mig när jag letar bilder efter olika fogbredd på vägg/golv :')

tycker inte heller det syns att de är fogsprång!
Helt omöjligt att se fogsprång på dom bilderna eftersom dom är tagna på avstånd. Be TS tända lampan med släpljus och be honom ta en makrobild nu och posta på forumet;)
 
D
Nej snälla be inte TS om det, jag försöker fokusera på annat :)
 
  • Haha
Aml-h
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.