22 287 läst ·
49 svar
22k läst
49 svar
flytspackel på trägolv, sprickor..
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
SBH skrev:nog har jag billigare priser när jag gör offert i skarpt läge.
du kan inte tänka dig att du ska göra detta som vi gör i arbetet.
då vi får betala själva om vi spacklar eller gjuter något som ej håller.
finns flera korrekta sätt. men som privatperson ska göra så att det håller och så att man ej blir bankrutt på sitt hemma renovering.
Sorry, men jag lägger ner debatten med dig nu för jag anser faktiskt att du mest snurrar runt och inte klarar att föra en saklig diskussion och dina formuleringar förstår i alla fall inte jag tyvärr...
Det finns fortfarande bara ETT korrekt sätt om man ska lägga värmegolv och klinker på träbjälklag och det är...
primer, armering,värmekabel,flytspackel minimum 12mm.
Sen får Du snacka hur mycket obegriplig goja du vill för jag vet iaf att jag har rätt !
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Handlar väl knappast om att bråka !! :screwy:SBH skrev:
Det handlar om att sakligt hjälpa en hemmapulare med hur man ska göra och eftersom du kommer med en helt annorlunda lösning och får honom att bli helt snurrig så tycker jag bara du kunde stå för dina åsikter och förklara dig.
Kommer man med påståenden så borde man ju kunna styrka att man har rätt tycker jag för annars är det oftast bättre och låta bli och komma med "tips" eftersom man gör folk osäkra på vad som gäller...
Golvgipsen är absolut helt korrekt och en smidig lösning om man inte ska ha golvvärme men inte i detta fallet !
Sen är du ju ute och cyklar i prisjämförelsen också och där klarade du inte heller att stå för dina påståenden !
Din trovärdighet sjunker ju bara...
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden