Tjena! Renoverar mitt badrum och undrar om man kan flytspackla direkt på spånskivor eller kommer skivorna röra sig för mycket så det spricker?
Kan även någon länka till dom där plast "grejerna" som man kan ha som höjder när man flytspacklar?
Tack på förhand!
