420 453 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Det är svårare för oss att ta reda på detta exakt eftersom vi har en responsiv sida och i dagsläget inte mäter hur många som postar inlägg i mobilen vs på datorn. Men om vi t ex tittar på hur många som klickar på "Svara"-knappen så är det 59% som gör det i mobilen, 31% i datorn och 9% i surfplattor.O OskarJ skrev:
Den vanligaste mobila bildskärmsupplösningen är 375x667, dvs iPhone 6-8.
Jag tror att anledningen till att vissa inte skriver i mobilen är att de inte är så vana vid att göra det eller att de har en äldre eller mindre mobil.
Redigerat:
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Nej, tyvärr, inte i dagsläget. Det är enkelt att lägga till, vi har bara inte tänkt på det innan.
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Så ska det inte se ut när du befinner dig inne i formuläret. De två gröna raderna högst upp ska inte ligga kvar.
Vilken mobil, androidversion och webbläsare använder du?
Vilken mobil, androidversion och webbläsare använder du?
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Tack, vi får kolla om det går att fixa. Finns det någon annan Androidanvändare som har också kör Samsung internet där detta inte funkar? Eller är det den äldre versionen av android (6.0.1) som är boven?
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 294 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Den nedre toolbaren ska inte heller synas i appen. Jag ska be @cnils kolla på om detta går att fixa utan att vi måste publicera en ny app.
Så här ser det ut i min iphone x om jag lägger mobilen ner (vilket jag aldrig gör).
Så här ser det ut i min iphone x om jag lägger mobilen ner (vilket jag aldrig gör).
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ganska lika jämfört med hur besöksstatistiken ser ut ändå. Kul att vetaPer Eskilsson skrev:
Det är svårare för oss att ta reda på detta exakt eftersom vi har en responsiv sida och i dagsläget inte mäter hur många som postar inlägg i mobilen vs på datorn. Men om vi t ex tittar på hur många som klickar på "Svara"-knappen så är det 59% som gör det i mobilen, 31% i datorn och 9% i surfplattor.
Den vanligaste mobila bildskärmsupplösningen är 375x667, dvs iPhone 6-8.
Jag tror att anledningen till att vissa inte skriver i mobilen är att de inte är så vana vid att göra det eller att de har en äldre eller mindre mobil.
Kan bara svara för mig själv men främsta anledningen att jag inte skriver onödigt mycket på mobilen är för att det går så mycket långsammare med en tumme på mobilen än med ett fullstort tangentbord och 8 fingrar + en tumme på tangenbordet. Har hyggligt stor och ny mobil men de faller ändå på att mobiler och enheter med pekskärm är långsamma att skriva på.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 231 inlägg
Man skriver med pekfingret på mobilen. Vore kul om någon försökte lansera ett tangentbord anpassat för det någon gång, QWERTY är som bekant anpassat för full fingersättning. Måste finnas mer oprimala sättningar för enfingerskrivande.O OskarJ skrev:



