420 440 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
Har haft problem med appen hela dagen verkar gå tungt till och från
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 844 inlägg
Satt på Gotlandsfärjan igår med supersegt Internet och där fungerade inte menyn! Andra sidor laddade långsamt, det fungerade men menyknappen längst ned gick inte alls. Hur kan det komma sig?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Osäker på hur man stänger appar i android men jag tror man håller inne hemknappen och swipar höger. I ios dubbelklickar man på hemknappen och swipar uppåt.
Ivarjefall på min Sony Android så har jag tre "knappar" längst ned på telefonen:pjodden skrev:
En västerpil/triangel längst till vänster
En hemknapp/hus i mitten
En kvadrat längst till höger.
Trycker jag på kvadraten längst till höger får jag upp alla appar och jag kan stänga respektive app genom att klicka på krysset till höger i respektive apps titel. Alternativt så kan jag trycka på "Rensa Alla" längst upp till höger för att stänga alla appar.
Men normalt sett så ska man inte behöva stänga några appar manuellt eftersom OS:et numera påstås sköta resurshanteringen utmärkt själv.
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 157 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 157 inlägg
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 844 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 844 inlägg
Jag som blivit Huawei-gillare kör P10-funktionen där man inte behöver de tre knapparna i Android utan kör allt via fingerläsaren framtill: Kort tryck - bakåt, långt tryck - startsida, vänstersvep - alla öppna appar (samma som fyrkanten). Tycker det fungerar fantastiskt bra och skulle inte vilja ha det på något annat sätt. Telefonerna med läsare på baksidan har en massa andra smarta swipe-funktioner och tryck, som den Honor 8 där Androidresan började för mig (från iPhone).
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Så fort jag trycker på "Ladda upp bild/video" så dör appen 
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Vi kommer ladda upp en ny app imorgon. Den nya appen består mestadels av buggfixar men också några funktionella och utseendemässiga förbättringar. Jag tror att vi har fixat buggen med att appen dör när man klickar på Ladda upp bild/video om nu inte detta är en ny bugg. Har du uppdaterat din ios-version @Chrissofsweden?