Wand skrev:
Vet inte om det är min telefon eller om fler hsr problem med samma sak.
När jag ska klicka på en länk i en tråd så händer det ingenting, mer än en ny ruta med krysset uppe till vänster.
Jag misstänker att det är samma problem som jag har. Om du testar att vänta (ibland ganska kort stund, ofta en lång stund och ibland en väldigt lång stund) så brukar sidan oftast komma fram.

Just den länken du refererar till är lite speciell efterom den ser ihopskriven ut med texten som är före länken. Länken funkar för mig (i ios-appen version 3.1) men det tar lite tid innan sidan svarar. Undrar om det har att göra med att länken inte är en https-länk.

W
Dheri Dheri skrev:
Jag misstänker att det är samma problem som jag har. Om du testar att vänta (ibland ganska kort stund, ofta en lång stund och ibland en väldigt lång stund) så brukar sidan oftast komma fram.
Mjaa har väntat ganska så länge utan att nåt har hänt. Men efter uppdateringen så funkar det, iofs är det inte så snabbt som i webbläsaren, får vänta nån sekund innan sidan kommer fram

W
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Just den länken du refererar till är lite speciell efterom den ser Ihopskriven med texten som är före länken. Länken funkar för mig (i ios-appen version 3.1) men det tar lite tid innan sidan svarar. Undrar om det har att göra med att länken inte är en https-länk.
Som sagt så funkar det efter uppdateringen, iaf den länken. Provade innan jag skrev första inlägget att rensa cachen för programet utan framgång. Ska se om jag hittar nån mer länk och prova på.

Nya appen som publicerades idag har bättre stöd för hantering av externa länkar, men vi upplever liksom ni att det ofta tar längre tid från det att man klickat på en länk till sidan kommer upp i appen än i webbläsaren. Vi ska försöka hitta orsaken till detta och försöka åtgärda det.

• Gilla
1
  • Laddar…
Wand skrev:
denna tråd: [länk]
Jag får inte heller länkarna till ebay att funka i appen (men i Safari funkar de). Varken m.ebay eller www.ebay.

Men jag hittar inte länkarna på just den sidan. Råkade du länka fel?

W
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Jag får inte heller länkarna till ebay att funka i appen (men i Safari funkar de). Varken m.ebay eller www.ebay.

Men jag hittar inte länkarna på just den sidan. Råkade du länka fel?
Ok.
Kolla tommib's inlägg så hittar du dem. Han har lagt in länken på ett ord. "Här"

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
W
Och de funkar i min webbläsare med :)

hsd
När jag lämnar fingret på skärmen, drar ner eftersom och stannar till, så hoppar det till startsidan -retsamt som sjutton

Nu hänger jag inte riktigt med hur du gör? I appen eller i mobilsidan? Har du installerat den nya appen? Vilka sida är du på?

Hej!

Nu finns det en ny app ute i App Store och Google Play.

iphone: https://itunes.apple.com/se/app/byggahus-se/id498014028?mt=8
android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.byggahusapp

Nyheter i den nya appen är:

- Snällare (mer lågmält) pling när man får en notis
- Fix som gör att appen inte kraschar när man laddar upp en bild
- Fix som gör att man kan öppna pdf, word och excel-filer
- Större och tydligare tillbakaknapp
- Förbättrad bildvisning när man klickar på en bild
- Synlig dela-knapp på alla sidor
- Avbryt istället för stäng-knapp i menyn
- iPhone X-optimeringar
- Fix som gör att man alltid kommer rätt när man klickar på en länk i mailen eller på Google
- Fix som gör att länkar till App Store funkar
- Fix som gör att mailto, sms och telefon-länkar funkar
- Mer välbalanserade storlekar på knapparna där nere

Har ni laddat upp en ny version idag igen?

Ja, Senaste iphone-appen lanserades idag. Androidappen - som inte behöver godkännas av Google - publicerades redan igår kväll. Appen är snabbare, bättre och mer buggfri än de tidigare apparna.

hsd
För första gången ska jag logga in på google play, hur ska det gå till-följer anvisningen men kommer bara runt till inloggning igen
Var ser jag versionsnummer i/på Androidappen

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.