420 373 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Vilken iOS-version kör du (syns under Inställningar > Allmänt > Om)?ricebridge skrev:
Vi har fått in en buggrapport från en som använder iOS 10.1.1 och har lyckats reproducera buggen i iOS 10.3.3 men inte i iOS 11.2.
17% av våra iOS appanvändare har inte uppgraderat till iOS 11 än.
Vi ska försöka fixa buggen men om du vill du ha en snabb fix så ber vi dig uppdatera operativsystemet till 11.2 via Inställningar > Allmänt > Programuppdatering i din iPhone.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Jag kunde tidigare inte ladda upp bilder, när Apples nya filformat kom, tror vi avhandlat detta tidigare. Jag kör iOS 11.2.
Test:
Funger bra både i appen och med bild tagen i kameraappen. Såg att bilden blir .jpeg direkt i appen medan den får ett långt namn när man laddar upp den från bilder.
Test:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Funger bra både i appen och med bild tagen i kameraappen. Såg att bilden blir .jpeg direkt i appen medan den får ett långt namn när man laddar upp den från bilder.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
mexitegel skrev:
larsbj skrev:
@mexitegel, @larsbj, @richardtenggren, @[SKPG]Zamora, @Åsa LundÅsa Lund skrev:
Nu har vi tagit bort länkarna till kategorierna i trådlistorna (t ex Information & feedback) i appen och mobilsajten så att man inte ska råka klicka fel - vilket många (inklusive jag själv) har haft bekymmer med.
Jag får backa upp förslaget om att bara få en notisavisering från byggahus. Lite jobbigt när hela aviseringslisten är fylld med ikoner från byggahus. Det dränker de andra aviseringarna...
Medlem
· Stockholm
· 981 inlägg
Jag fattar inte. Är det alltså en helt ny app jag ska ladda ner eller är det den gamla som fått en uppdatering?
Medlem
· Stockholm
· 981 inlägg
