420 379 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Någon liten bugg har jag hittat; jag upplever att om jag söker efter ett ämne, går in i vilken tråd som helst och vill ”backa” genom att trycka på krysset längst upp till vänster så fryser appen. Kan vara att jag gjorde för många inmatningar samtidigt, typ försökte swipa höger för att backa och direkt efter försöker trycka på stängningen.
Önskar gärna liiite större färgskillnad mellan TS inlägg och alla andras inlägg i trådarna. Jag har lite svårt för nyanser när det skiljer såhär lite.
Annars är den finfin, appen
Önskar gärna liiite större färgskillnad mellan TS inlägg och alla andras inlägg i trådarna. Jag har lite svårt för nyanser när det skiljer såhär lite.
Annars är den finfin, appen
Självbyggare
· Stockholm
· 10 263 inlägg
Snyggt!!
Men jag hittar inte PM? Eller är det nästa version? Android/S8
Men jag hittar inte PM? Eller är det nästa version? Android/S8
@Robert-san01 nu har jag inte en android men webbläsaren har jag för mig att pm heter ”Inkorg” och ligger under profilbilden.
Självbyggare
· Stockholm
· 10 263 inlägg
Ah! Där var den!
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Jag har haft problem med att ladda upp bilder i appen, den slocknar helt när jag försöker. (iPhone)
Jag saknar också fler emojis. Om det nu är bökigt att ordna så att det går att använda dem i telefonen, kunde man kanske åtminstone erbjuda fler olika i forumet? Några jag saknar är den med skriet av fasa... och någon där man dunkar huvet i väggen... ni kan ju själva fundera på varför

Annars är det kanonbra med en fungerande app tycker jag! Använder nästan enbart den nu.
Jag saknar också fler emojis. Om det nu är bökigt att ordna så att det går att använda dem i telefonen, kunde man kanske åtminstone erbjuda fler olika i forumet? Några jag saknar är den med skriet av fasa... och någon där man dunkar huvet i väggen... ni kan ju själva fundera på varför
Annars är det kanonbra med en fungerande app tycker jag! Använder nästan enbart den nu.
Jag klickar på länken för att hämta den, men det blir bara Error loading page... Men jag är totalt oteknisk på smartphones..
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
@HusabergMia Länken till nedladdningssidan i App Store https://itunes.apple.com/se/app/byggahus-se/id498014028?mt=8 fungerar tyvärr inte inne i den gamla appen. Du måste klicka på länken i Safari för att länken ska fungera.
Om du redan använder den gamla appen så kan det vara enklare för dig att helt enkelt öppna upp App Store inne i din iphone och klicka på Uppdateringar, leta upp Byggahus-appen i listan och klicka på Uppdatera-knappen.
Om du redan använder den gamla appen så kan det vara enklare för dig att helt enkelt öppna upp App Store inne i din iphone och klicka på Uppdateringar, leta upp Byggahus-appen i listan och klicka på Uppdatera-knappen.
Denna app ser bra ut har iofs inte kört den gamla.
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
Mycket nöjd med den nya appen saknat knapparna nere sen den sista uppdateringen
Av vilken anledning kräver appen tillgång till foton/media/filer? På samma sätt varför behövs id och samtalsinformation?
Kan inte förstå varför ni behöver tillgång till allt i min telefon. Då jag inte kan godkänna detta så kommer jag inte ladda ner appen.
Hälsar
Beemaster
Kan inte förstå varför ni behöver tillgång till allt i min telefon. Då jag inte kan godkänna detta så kommer jag inte ladda ner appen.
Hälsar
Beemaster
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Appen kräver bara tillgång till foton, media och filer om du vill kunna kunna fotografera eller ladda upp en bild i en forumtråd via appen.
När du klickar på "Ladda upp bild/video" så får du en fråga om du vill tillåta att appen kan ladda upp bilder som du har på din telefon. Om du väljer nej här så har appen inte behörighet att ladda upp det du har på din telefon. Denna behörighet kan du senare ändra i din mobil.
Angående id och samtalsinformation så tror jag (men jag vet ej) att den behörighetsnivå har kommit med som standard eftersom vi använder en modul som heter Firebase. Firebase skickar notiser till dig när något som berör dig hänt. Om du godkänner det så klart. Denna behörighet kan du också ändra senare i din mobil.
Jag upplever att dessa behörighetsnivåer i android är något yxiga och vissa användare är väldigt känsliga för detta. Vi har inget intresse av vad du har i din telefon.
När du klickar på "Ladda upp bild/video" så får du en fråga om du vill tillåta att appen kan ladda upp bilder som du har på din telefon. Om du väljer nej här så har appen inte behörighet att ladda upp det du har på din telefon. Denna behörighet kan du senare ändra i din mobil.
Angående id och samtalsinformation så tror jag (men jag vet ej) att den behörighetsnivå har kommit med som standard eftersom vi använder en modul som heter Firebase. Firebase skickar notiser till dig när något som berör dig hänt. Om du godkänner det så klart. Denna behörighet kan du också ändra senare i din mobil.
Jag upplever att dessa behörighetsnivåer i android är något yxiga och vissa användare är väldigt känsliga för detta. Vi har inget intresse av vad du har i din telefon.
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
Om man ska klaga på något så skulle jag vilka ha en pm ikon nere oxå annars är appen kanon för en "byggahus junkie" 
Finns inget att be om ursäkt för! Det vore väl själva f-n om inte forumägaren skulle kunna få tipsa om större förändringar! Det vore väl en sak om det drällde av meddelanden mer eller mindre dagligen, men så är det verkligen inte. Jag förstår verkligen inte alls varför någon kan bli "arg" av detta.Per Eskilsson skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg