420 453 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Filmen funkar, i alla fall för mig i iphonen och på datorn (macbook pro).
För mig så försvinner markeringen när jag backar tillbaka men det som gör just denna sida unik är att jag ser att en användare har raderat ett inlägg på just den sidan som jag ser som administratör men som vanliga användare inte ser. Kanske det kan vara en del av problemet?
För mig så försvinner markeringen när jag backar tillbaka men det som gör just denna sida unik är att jag ser att en användare har raderat ett inlägg på just den sidan som jag ser som administratör men som vanliga användare inte ser. Kanske det kan vara en del av problemet?
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Efter rensning av cachen så fungerar det nu som det ska, förlåt!Per Eskilsson skrev:
Filmen funkar, i alla fall för mig i iphonen och på datorn (macbook pro).
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
No problem, säg till om det dyker upp igen så får vi felsöka. 
Borde inte kommentarer i artiklar och bloggar också listas under "Senaste", Även publicerade dylika borde listas där. Jag misstänker att mycket av aktiviteten här beror på just "Senaste". Skulle någon skriva en bra eller dålig kommentar i en ganska gammal artikel är risken näst intill noll att det blir någon vidare debatt om detta.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Jo, både nypublicerade artiklar och artikelkommentarer och blogginlägg och bloggkommentarer borde synas under Senaste. Artiklarna och dess kommentarer dyker upp där men bloggar och bloggkommentarer gör det tyvärr inte, trots att de kommer från samma system. Man tycker att detta borde vara världens enklaste grej att fixa men tyvärr så verkar det inte gå. Jag har frågat minst 4 programmerare och alla har kommit fram till samma resultat.
Jag har föreslagit för Marlen att vi ska lösa ”problemet” genom att skapa bloggarna (hennes och kanske några till) i vårt content management system drupal där vi normalt publicerar artiklar, då skulle bloggarna och dess kommentarer dyka upp under Senaste såsom önskat och det skulle bli enklare att se när de uppdaterats (de som redan kommenterat skulle då också få vetskap om det från t ex Följer).
Men det är inte alltid så lätt att få igenom sina förslag.. Folk vill helst inte ändra på något.
Så länge går bloggarna och bloggkommentarena att hitta under Aktivitet. Där ser det ut så här:
Jag har föreslagit för Marlen att vi ska lösa ”problemet” genom att skapa bloggarna (hennes och kanske några till) i vårt content management system drupal där vi normalt publicerar artiklar, då skulle bloggarna och dess kommentarer dyka upp under Senaste såsom önskat och det skulle bli enklare att se när de uppdaterats (de som redan kommenterat skulle då också få vetskap om det från t ex Följer).
Men det är inte alltid så lätt att få igenom sina förslag.. Folk vill helst inte ändra på något.
Så länge går bloggarna och bloggkommentarena att hitta under Aktivitet. Där ser det ut så här:
Redigerat:
Vet inte om detta påverkar alla?
Men om jag skriver ett inlägg och därefter går till startsidan så loggas jag ut!?
Om jag backar så går det bra.
Endast om jag trycker på en genväg till startsidan som jag loggas ut.
Använder mobil, har inte testat på dator.
Men om jag skriver ett inlägg och därefter går till startsidan så loggas jag ut!?
Om jag backar så går det bra.
Endast om jag trycker på en genväg till startsidan som jag loggas ut.
Använder mobil, har inte testat på dator.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Test
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Tack för felrapporten. Detta är en bugg som gör att profilbilden försvinner från gröna listen när man gör som du beskriver men man blir aldrig utloggad på riktigt.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Men så fort du klickar in dig i forumet så ser du att du redan är inloggad.