420 380 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 131 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 131 inlägg
Idag såg det ut så här i mina notiser:
Men nu har ju inte mitt inlägg flyttats till samma tråd förstås utan till https://www.byggahus.se/forum/threa...-naer-du-renoverar-allmaen-diskussion.303747/
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Vi får kolla upp detta, låter som en bugg.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nu har det inte gått så lång tid (bara 3 dagar) men sedan vi gjorde om snabbsvarsrutan och la till "Klicka här för att svara" så har antalet som klickar på "liknande ämnen" ökat med 50%. Tidigare syntes "liknande ämnen" knappt/nästan aldrig eftersom formuläret byggde så mycket på höjden.D DMOL skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
1. Klicka först på "1607 inlägg" i din profil (eller under din avatar på desktop).
2. Klicka därefter på "sidan 25" i pagineringen.
3. Klicka sedan på "Visa äldre meddelanden" under listan. Då görs det en ny sökning.
Av prestandaskäl visade systemet bara upp 200 resultat per sökning. Nu har vi ändrat denna siffra till 500. Låt oss se hur detta påverkar oss.
2. Klicka därefter på "sidan 25" i pagineringen.
3. Klicka sedan på "Visa äldre meddelanden" under listan. Då görs det en ny sökning.
Av prestandaskäl visade systemet bara upp 200 resultat per sökning. Nu har vi ändrat denna siffra till 500. Låt oss se hur detta påverkar oss.
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 154 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 154 inlägg
Jamenvisst så funkar detPer Eskilsson skrev:
1. Klicka först på "1607 inlägg" i din profil (eller under din avatar på desktop).
2. Klicka därefter på "sidan 25" i pagineringen.
3. Klicka sedan på "Visa äldre meddelanden" under listan. Då görs det en ny sökning.
Av prestandaskäl visade systemet bara upp 200 resultat per sökning. Nu har vi ändrat denna siffra till 500. Låt oss se hur detta påverkar oss.
Har för mig att jag klagade på det här förut och det blev bättre men nu är det lika igen...
Använder Samsung s5 neo och läser bh via webbläsaren och alltid liggande men ska man svara på nåt så måste jag vända till stående...
Man ser inte alls vad man skriver...
Använder Samsung s5 neo och läser bh via webbläsaren och alltid liggande men ska man svara på nåt så måste jag vända till stående...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Man ser inte alls vad man skriver...
Renoverare
· Näverkajakens födelseort
· 797 inlägg
Jag skulle vilja ha en "ogilla-knapp" där mod granskar medlem som ogillas
Det finns ett flertal trådar där personer blir dolt trakasserade utan åtgärd från mod, ogilla-knappen skulle lösa detta
Det finns ett flertal trådar där personer blir dolt trakasserade utan åtgärd från mod, ogilla-knappen skulle lösa detta
