404 640 läst ·
5 496 svar
405k läst
5,5k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Kanske har nämnts tidigare, men den här texten som kommer upp om man skriver ett svar och det kommer nya inlägg under tiden man skriver, verkar inte alltid visa sig. Det borde den göra, för det är ju en verkligt bra funktion.
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Nu har vi ändrat tillbaka i mobilen så att det fungerar likadant när man klickar på en extern länk i mobilen som på datorn. Jag kom under semestern fram till att jag villade bort mig alldeles för ofta i mobilen och inte hittade tillbaka när jag hade klickat på en extern länk och surfat vidare i det fönstret i mobilen.Mikael_L skrev:
Vad det gäller just mig i alla fall så tänker ni nog rätt.
Åtminstone är jag mycket måttligt förtjust i att nya flikar öppnas när jag (för ovanlighetens skull) surfar i mobilen.
Men på datorn hemma känns det helt OK. Inte för att det skulle störa mig så mycket heller att samma flik användes, men jag tycker nog om en ny flik något mer, i de flesta fall.
Tack. Det har gjort mig gråhårig!Per Eskilsson skrev:
Nu har vi ändrat tillbaka i mobilen så att det fungerar likadant när man klickar på en extern länk i mobilen som på datorn. Jag kom under semestern fram till att jag villade bort mig alldeles för ofta i mobilen och inte hittade tillbaka när jag hade klickat på en extern länk och surfat vidare i det fönstret i mobilen.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Vet inte om detta är rapporterat tidigare men om man använder sökfunktionen på forumet och klickar "Bilder" för att se "googleresultat" på bilderna så tar den med sig fel sökord till google. Sökorden den tar med sig verkar inte vara kopplat till sökresultatet på forumet eller det man sökt på tidigare.
Orkar inte läsa igenom 48 sidor om detta nämnts tidigare.
Jag saknar att man inte ser vem som är skaparen av tråden när den personen skriver inlägg. Detta är väldigt användbart när tråden blir lång med många parallella diskussioner eller påståenden från den ena eller andra parten.
Jag saknar att man inte ser vem som är skaparen av tråden när den personen skriver inlägg. Detta är väldigt användbart när tråden blir lång med många parallella diskussioner eller påståenden från den ena eller andra parten.