Mikael_L
Ja det är en egenritad bild. Var lite roligare då alla utom de med egen avatar hade runda färgade pluppar med slumpmässig färg (kändes lite det som) och begynnelsebokstav.

• Gilla
Anna_H och 4 till
  • Laddar…
MultiMan
Gick in idag kl 05.00 och ser att "Följer" är försvunnet. Vad händer?

Skärmdump från Bygghus.se hemsidan som visar navigationsmeny, användarmeny och en banner med byggmaterial.

Edit: Loggat ut, rensat cookies, loggat in igen. Samma sak.

Redigerat:
ullberg
Ja,menyraden ser ju ut som att man inte är inloggad (även deltagit är borta), trots att man är inloggad...

Nu ska menyn fungera som vanligt igen.

• Gilla
thomas33
  • Laddar…
Varför stängs Spotify av när jag jag kollar byggahus på mobilen? iPhone 6 med er "app"

M
Oom out of memory killer förmodligen.

Kanske har nämnts tidigare, men den här texten som kommer upp om man skriver ett svar och det kommer nya inlägg under tiden man skriver, verkar inte alltid visa sig. Det borde den göra, för det är ju en verkligt bra funktion.

Mikael_L Mikael_L skrev:
Vad det gäller just mig i alla fall så tänker ni nog rätt.
Åtminstone är jag mycket måttligt förtjust i att nya flikar öppnas när jag (för ovanlighetens skull) surfar i mobilen.
Men på datorn hemma känns det helt OK. Inte för att det skulle störa mig så mycket heller att samma flik användes, men jag tycker nog om en ny flik något mer, i de flesta fall.
Nu har vi ändrat tillbaka i mobilen så att det fungerar likadant när man klickar på en extern länk i mobilen som på datorn. Jag kom under semestern fram till att jag villade bort mig alldeles för ofta i mobilen och inte hittade tillbaka när jag hade klickat på en extern länk och surfat vidare i det fönstret i mobilen.

• Gilla
SysterNett
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Nu har vi ändrat tillbaka i mobilen så att det fungerar likadant när man klickar på en extern länk i mobilen som på datorn. Jag kom under semestern fram till att jag villade bort mig alldeles för ofta i mobilen och inte hittade tillbaka när jag hade klickat på en extern länk och surfat vidare i det fönstret i mobilen.
Tack. Det har gjort mig gråhårig!

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
richardtenggren
Ni borde fixa stöd för .heic innan den stora skaran kör på iOS11

• Felmeddelande på mobilskärm "Oj, ett fel inträffade" för filuppladdning av en .HEIC-fil på forumet bygghus.se
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
richardtenggren richardtenggren skrev:
Ni borde fixa stöd för .heic innan den stora skaran kör på iOS11
Finns bättre os :p

richardtenggren
B Broken arrow skrev:
Finns bättre os :p
Jo, men varken min iPad eller iPhone kan köra macOS tyvärr. :)

För övrigt går det ju välja att köra .png(eller om det är .jpeg) också, men inte lika lagringseffektivt.

Heic är ju ett proprietärt format som patentägaren när som helst kan börja ta betalt för.
Jag föredrar png.

Vet inte om detta är rapporterat tidigare men om man använder sökfunktionen på forumet och klickar "Bilder" för att se "googleresultat" på bilderna så tar den med sig fel sökord till google. Sökorden den tar med sig verkar inte vara kopplat till sökresultatet på forumet eller det man sökt på tidigare.

Orkar inte läsa igenom 48 sidor om detta nämnts tidigare.
Jag saknar att man inte ser vem som är skaparen av tråden när den personen skriver inlägg. Detta är väldigt användbart när tråden blir lång med många parallella diskussioner eller påståenden från den ena eller andra parten.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.