420 453 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Den ändras för mig. Tänk på att webbläsarens "refresh"-knapp tyvärr inte fungerar på senaste eftersom senaste är en sökning. Det är därför vi har lagt till en uppdatera-länk (knapp i mobilen) som åtgärdar detta.
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Du har rätt. En bugg, vi får titta på det när vi börjat jobba igen. 
För övrigt börjar den nya siten vara riktigt bra men jag saknar fortfarande några saker.
Senaste och följer direkt på första sidan, både i telefonen och på datorn. Dessutom en annan ordning på menyn i mobilen t.ex. senaste/följer/deltagit/aktivitet, eller t.om följer/senaste/deltagit/aktivitet så att det är ordnat efter vad jag är intresserad av (där jag aktivt valt att följa, det senaste, där jag skrivit osv).
Mina mest gillade inlägg. Det verkar inte finnas något sätt att hitta mina mest gillade inlägg längde. Jag tyckte det var en rolig funktion.
Ha en bra semester!
Senaste och följer direkt på första sidan, både i telefonen och på datorn. Dessutom en annan ordning på menyn i mobilen t.ex. senaste/följer/deltagit/aktivitet, eller t.om följer/senaste/deltagit/aktivitet så att det är ordnat efter vad jag är intresserad av (där jag aktivt valt att följa, det senaste, där jag skrivit osv).
Mina mest gillade inlägg. Det verkar inte finnas något sätt att hitta mina mest gillade inlägg längde. Jag tyckte det var en rolig funktion.
Ha en bra semester!
Kollar jag i underforumet 'Säljes & skänkes' så har Frustrator skrivit en sak i min tråd om kyrkbänkar, men kollar jag inlägget i tråden så är det en helt annan text. Lite förvirrande...
Jag fortsätter min mission att tröska igenom listan med obesvarade trådar.
Ibland, typ var tionde gång, hamnar jag inte på den aktuella tråden utan i gruppen där den obesvarade tråden ligger.
Lyckades ta skärmbilder igår.
Tyvärr medveten om att detta inte händer varje gång vilket gör att det är svårt att felsöka.
Ibland, typ var tionde gång, hamnar jag inte på den aktuella tråden utan i gruppen där den obesvarade tråden ligger.
Lyckades ta skärmbilder igår.
Tyvärr medveten om att detta inte händer varje gång vilket gör att det är svårt att felsöka.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det händer mig också ofta, tror det beror på att man klickar lite för långt ned åt höger.Åsa Lund skrev:
Jag fortsätter min mission att tröska igenom listan med obesvarade trådar.
Ibland, typ var tionde gång, hamnar jag inte på den aktuella tråden utan i gruppen där den obesvarade tråden ligger.
Lyckades ta skärmbilder igår.
Tyvärr medveten om att detta inte händer varje gång vilket gör att det är svårt att felsöka.
[bild] [bild] [bild]
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 231 inlägg
Vissa filmer (alla?) verkar fastna i konverteringen.
https://www.byggahus.se/forum/threads/pabyggnad-moejlig.297442/page-2#post-2766878
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.byggahus.se/forum/threads/pabyggnad-moejlig.297442/page-2#post-2766878
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Om "avatarer":
Vi, som har angett en bild eller dylikt som kännemärke (liksom min apa) ser denna i listan över t.ex. Nya inlägg.
Andra får en bokstav i en rund ring, och bokstaven är med ett undantag begynnelsebokstaven i deras användarnamn.
Men med ett undantag:
Varför har Mikael_L ett A? Borde det inte rätteligen vara ett M?
Vi, som har angett en bild eller dylikt som kännemärke (liksom min apa) ser denna i listan över t.ex. Nya inlägg.
Andra får en bokstav i en rund ring, och bokstaven är med ett undantag begynnelsebokstaven i deras användarnamn.
Men med ett undantag:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Varför har Mikael_L ett A? Borde det inte rätteligen vara ett M?
Det är inte så att han har bytt avatar?KnockOnWood skrev:
Om "avatarer":
Vi, som har angett en bild eller dylikt som kännemärke (liksom min apa) ser denna i listan över t.ex. Nya inlägg.
Andra får en bokstav i en rund ring, och bokstaven är med ett undantag begynnelsebokstaven i deras användarnamn.
Men med ett undantag:
[bild]
Varför har Mikael_L ett A? Borde det inte rätteligen vara ett M?


