tommib
Jag vet inte om någon redan sagt detta men jag noterade just att den korta texten som kommer upp i trådlistan under senaste inte ändras om man redigerar inlägget.

vg se denna tråd och hur den presenteras i senaste
 
Den ändras för mig. Tänk på att webbläsarens "refresh"-knapp tyvärr inte fungerar på senaste eftersom senaste är en sökning. Det är därför vi har lagt till en uppdatera-länk (knapp i mobilen) som åtgärdar detta.
 
tommib
Hmm... intressant.. Jag provade att trycka på senaste också men det ändrades ändå inte. Cachestrul?
 
Du har rätt. En bugg, vi får titta på det när vi börjat jobba igen. :)
 
tommib
För övrigt börjar den nya siten vara riktigt bra men jag saknar fortfarande några saker.

Senaste och följer direkt på första sidan, både i telefonen och på datorn. Dessutom en annan ordning på menyn i mobilen t.ex. senaste/följer/deltagit/aktivitet, eller t.om följer/senaste/deltagit/aktivitet så att det är ordnat efter vad jag är intresserad av (där jag aktivt valt att följa, det senaste, där jag skrivit osv).

Mina mest gillade inlägg. Det verkar inte finnas något sätt att hitta mina mest gillade inlägg längde. Jag tyckte det var en rolig funktion.

Ha en bra semester!
 
Kollar jag i underforumet 'Säljes & skänkes' så har Frustrator skrivit en sak i min tråd om kyrkbänkar, men kollar jag inlägget i tråden så är det en helt annan text. Lite förvirrande...
 
  • Skärmdump från diskussionsforumet Byggahus.se som visar olika trådar i underforumet 'Säljes & skänkes'.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmdump från diskussionsforum med inlägg om byggmaterial för kyrkbänkar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
E
Jag vet inte om det är jag som har för feta Korvfingrar eller om det är fler som upplever att man hamnar i kategorin när man trycker på en tråd i forumet? Istället för att komma in i själva tråden man vill läsa.
 
tommib
useless useless skrev:
Kollar jag i underforumet 'Säljes & skänkes' så har Frustrator skrivit en sak i min tråd om kyrkbänkar, men kollar jag inlägget i tråden så är det en helt annan text. Lite förvirrande...
Se ovan. Samma bugg.
 
  • Gilla
useless
  • Laddar…
Åsa Lund
Jag fortsätter min mission att tröska igenom listan med obesvarade trådar.
Ibland, typ var tionde gång, hamnar jag inte på den aktuella tråden utan i gruppen där den obesvarade tråden ligger.
Lyckades ta skärmbilder igår.
Tyvärr medveten om att detta inte händer varje gång vilket gör att det är svårt att felsöka.
Skärmbild av ett forum med obesvarade trådar relaterade till byggnad och renovering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skärmbild av diskussionsforum på Byggahus.se med ämnen om byggmaterial och byggteknik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skärmbild av diskussionsforum med listade trådar om byggprojekt och renovering på webbplatsen ByggaHus.se.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
larsbj
  • Laddar…
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Jag fortsätter min mission att tröska igenom listan med obesvarade trådar.
Ibland, typ var tionde gång, hamnar jag inte på den aktuella tråden utan i gruppen där den obesvarade tråden ligger.
Lyckades ta skärmbilder igår.
Tyvärr medveten om att detta inte händer varje gång vilket gör att det är svårt att felsöka.
[bild] [bild] [bild]
Det händer mig också ofta, tror det beror på att man klickar lite för långt ned åt höger.
 
richardtenggren
Det var ju en ändring som gjordes efter önskemål från någon? Jag råka också klicka på för långt ned till höger ibland och träffa ”underforumet” istället.
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
Om "avatarer":
Vi, som har angett en bild eller dylikt som kännemärke (liksom min apa) ser denna i listan över t.ex. Nya inlägg.
Andra får en bokstav i en rund ring, och bokstaven är med ett undantag begynnelsebokstaven i deras användarnamn.
Men med ett undantag:
Skärmdump av diskussionsforum med trådtitlar, användarnamn och avatarer inklusive en apa och initialbokstäver.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Varför har Mikael_L ett A? Borde det inte rätteligen vara ett M?
 
D09
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Om "avatarer":
Vi, som har angett en bild eller dylikt som kännemärke (liksom min apa) ser denna i listan över t.ex. Nya inlägg.
Andra får en bokstav i en rund ring, och bokstaven är med ett undantag begynnelsebokstaven i deras användarnamn.
Men med ett undantag:
[bild]

Varför har Mikael_L ett A? Borde det inte rätteligen vara ett M?
Det är inte så att han har bytt avatar? :)
 
Jag tror samma sak. Mikael_L har dels en färgad ring runt bokstaven och ett A, så den är nog liksom din apbild och min anka, en egen utbytt avatar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.