K
Alla underforumn är markerade som olästa för mig, även fast jag klickar på att markera det som läst. Verkar inte ta effekt…

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
JanneJanne123
Jag blir automatiskt utloggad efter en ganska kort tid efter uppdateringen. Använder ”byggahuskonto” dvs ingen extern inloggningsprovider.

I webklienten på iPhone.

Woho va många emojis.. kommer kunna skriva hela historier med bara sådana (hoppas de lägger upp sig som favoriter vartefter man använder dem, för det är jäkligt många och scrolla igenom/hitta.. varje gång man ska ha något) :)
Måste också säga att det kändes skumt att logga in.. har bara hänt ett par gånger senaste åren haha

Sedan vet jag inte vad som hände med bevakade ämnen egentligen, dök upp några gamla.. och alla som la sig på den listan (oavsett "nya el gamla".. började om från inlägg ett i resp tråd).

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
Woho va många emojis.. kommer kunna skriva hela historier med bara sådana (hoppas de lägger upp sig som favoriter vartefter man använder dem, för det är jäkligt många och scrolla igenom/hitta.. varje gång man ska ha något) :)
Måste också säga att det kändes skumt att logga in.. har bara hänt ett par gånger senaste åren haha

Sedan vet jag inte vad som hände med bevakade ämnen egentligen, dök upp några gamla.. och alla som la sig på den listan (oavsett "nya el gamla".. började om från inlägg ett i resp tråd).
Hittar inga emojis? Har inga alls, förutom dem i telefonen då.

• Wow
Snigla
  • Laddar…
Tidigare har det synts tydligt vilka inlägg jag skrivit. På samma sätt har det synts tydligt när någon citerat något som jag skrivit. Detta genom att mitt användarnamn varit rosafärgat. Detta har ni nu tydligen tagit bort, vilket jag ser som en fruktansvärd försämring.

G Ganescha skrev:
Hittar inga emojis? Har inga alls, förutom dem i telefonen då.
I mobilen, appen och ipads hänvisar vi till de inbyggda emojisarna som finns i tangentbordet.
På desktop så finns inte denna knapp så där visar vi upp en emoji-knapp som syns mellan knappen A och Ladda upp bild/video.

Emoji-knappen i desktop är inte native i din webbläsare och därmed inte riktigt lika intuitiv som i mobilen, men ändå ganska bra. En skillnad är att man i desktop inte kan välja 6 olika hudfärger.✌️🤘🏻👍🏼✊🏽🤙🏾👋🏿 En annan skillnad är att man inte kan klicka på någon snabbkategori som t ex Mat och dryck och där välja ☕️🍿🍺.

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Hur kommer man till första olästa inlägg nu för tiden (desktop)? Det fungerar inte att klicka på avataren längre för nu hamnar jag på den personens profilsida.
Jag tror vi har missat denna specialare. Du har valt:

Länkar i trådlistor: Första inlägget
Senaste inlägget i trådlistor: Av

Ingen av dessa inställningar är standard men förklarar varför du påverkas. Vi ska kolla på det.

• Gilla
MultiMan
  • Laddar…
richardtenggren
Emojis på Windows hittas med Win+.

• Älska
  • Gilla
Fideliox och 1 till
  • Laddar…
Och emojis på en mac går att hitta med control+command+mellanslag, men det är inte särskilt intuitivt, det är enklare att klicka på en knapp som dessutom beskriver vad den gör. 🤠

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
richardtenggren
Skärmdump av notiser från en online-plattform med feedback och reaktioner på inlägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fan vad du grejar @Per Eskilsson 😂 Hur vore det med en fördröjning av notisen, dvs att det inte går iväg en notis för varje ändring som sker inom en viss tidsram? 🤓

Redigerat:
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Fan vad du grejar @Per Eskilsson 😂 Hur vore det med en fördröjning av notisen, dvs att det inte går iväg en notis för varje ändring som sker inom en viss tidsram? 🤓
Vi har pratat om detta länge men aldrig prioriterat det. Värst är det när jag är ute och joggar och har glömt bort slå av notiser och jag får 4-5 notiser för rapporter snabbt inpå varandra. Sjukt irriterande.

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
F
Äntligen går det att ladda upp bilder med Firefox på telefonen som en normal människa! 👍👍👍

• Älska
  • Gilla
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
A
Nu är jag teknikfientlig, men... animeringar gör det slött bara, tex när en redigerar ett inlägg - går det att stänga av? :)

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
yoloboi skrev:
Nu är jag teknikfientlig, men... animeringar gör det slött bara, tex när en redigerar ett inlägg - går det att stänga av? :)
Vilka animeringar tänker du på? Var ser du animeringarna?

A
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Vilka animeringar tänker du på? Var ser du animeringarna?
Hej Per! Är det du som kodar här? Stiligt jobbat iaf! Vad har ni för backend oxh frontend?

Jag är alltid på mobilen. När jag trycker på dom tre prickarna för att redigera ett inlägg, spelas lite animeringar upp. Likaså när jag sparar mina ändringar.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.