404 365 läst ·
5 493 svar
404k läst
5,5k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Woho va många emojis.. kommer kunna skriva hela historier med bara sådana (hoppas de lägger upp sig som favoriter vartefter man använder dem, för det är jäkligt många och scrolla igenom/hitta.. varje gång man ska ha något)
Måste också säga att det kändes skumt att logga in.. har bara hänt ett par gånger senaste åren haha
Sedan vet jag inte vad som hände med bevakade ämnen egentligen, dök upp några gamla.. och alla som la sig på den listan (oavsett "nya el gamla".. började om från inlägg ett i resp tråd).
Måste också säga att det kändes skumt att logga in.. har bara hänt ett par gånger senaste åren haha
Sedan vet jag inte vad som hände med bevakade ämnen egentligen, dök upp några gamla.. och alla som la sig på den listan (oavsett "nya el gamla".. började om från inlägg ett i resp tråd).
Hittar inga emojis? Har inga alls, förutom dem i telefonen då.Snigla skrev:
Woho va många emojis.. kommer kunna skriva hela historier med bara sådana (hoppas de lägger upp sig som favoriter vartefter man använder dem, för det är jäkligt många och scrolla igenom/hitta.. varje gång man ska ha något)
Tidigare har det synts tydligt vilka inlägg jag skrivit. På samma sätt har det synts tydligt när någon citerat något som jag skrivit. Detta genom att mitt användarnamn varit rosafärgat. Detta har ni nu tydligen tagit bort, vilket jag ser som en fruktansvärd försämring.
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
I mobilen, appen och ipads hänvisar vi till de inbyggda emojisarna som finns i tangentbordet.G Ganescha skrev:
På desktop så finns inte denna knapp så där visar vi upp en emoji-knapp som syns mellan knappen A och Ladda upp bild/video.
Emoji-knappen i desktop är inte native i din webbläsare och därmed inte riktigt lika intuitiv som i mobilen, men ändå ganska bra. En skillnad är att man i desktop inte kan välja 6 olika hudfärger.✌️🤘🏻👍🏼✊🏽🤙🏾👋🏿 En annan skillnad är att man inte kan klicka på någon snabbkategori som t ex Mat och dryck och där välja ☕️🍿🍺.
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Jag tror vi har missat denna specialare. Du har valt:Bo.Siltberg skrev:
Länkar i trådlistor: Första inlägget
Senaste inlägget i trådlistor: Av
Ingen av dessa inställningar är standard men förklarar varför du påverkas. Vi ska kolla på det.
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Och emojis på en mac går att hitta med control+command+mellanslag, men det är inte särskilt intuitivt, det är enklare att klicka på en knapp som dessutom beskriver vad den gör. 🤠
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fan vad du grejar @Per Eskilsson 😂 Hur vore det med en fördröjning av notisen, dvs att det inte går iväg en notis för varje ändring som sker inom en viss tidsram? 🤓
Redigerat:
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Vi har pratat om detta länge men aldrig prioriterat det. Värst är det när jag är ute och joggar och har glömt bort slå av notiser och jag får 4-5 notiser för rapporter snabbt inpå varandra. Sjukt irriterande.richardtenggren skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Hej Per! Är det du som kodar här? Stiligt jobbat iaf! Vad har ni för backend oxh frontend?Per Eskilsson skrev:
Jag är alltid på mobilen. När jag trycker på dom tre prickarna för att redigera ett inlägg, spelas lite animeringar upp. Likaså när jag sparar mina ändringar.