404 119 läst ·
5 483 svar
404k läst
5,5k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 714 inlägg
Jag blir också för det mesta skickad till starten av tråden när jag går in i en tråd.
Det var ju perfekt som förut, med att man kom till sista lästa.
Men jag ser ju att det är rapporterat, så jag ville bara lyfta upp handen och säga "Här med !"
Det var ju perfekt som förut, med att man kom till sista lästa.
Men jag ser ju att det är rapporterat, så jag ville bara lyfta upp handen och säga "Här med !"
Jag vill bland alla dessa buggrapporter också lyfta att det är mycket som blivit betydligt bättre med den nya designen. Jag älskar att äntligen kunna behålla olästa inlägg i "notiser". Det är inte alltid som man hinner läsa igenom alla.
Redigerat:
Tänkte bara kolla om någon annan haft problem med att "nya notiser/aviseringar" inte automatiskt uppdaterar sig på datorn / safari när man kommer tillbaka till sajten?
Jag måste fysiskt trycka på reload / uppdatera knappen ...för att den ska känna av de eventuellt nya inläggen (tidigare lyste den röda pluppen med antalet nya aviseringar.. direkt).
Funderade på om det var något som hakat upp sig hos mig.
Jag måste fysiskt trycka på reload / uppdatera knappen ...för att den ska känna av de eventuellt nya inläggen (tidigare lyste den röda pluppen med antalet nya aviseringar.. direkt).
Funderade på om det var något som hakat upp sig hos mig.
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 413 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 413 inlägg
Jag kan inte anmäla en tråd där trådskaparen förstört sitt första inlägg efter att ha fått svar:
Tråden finns givetvis kvar, det kontrollerade jag innan.
Aldrig fått detta fel innan idag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tråden finns givetvis kvar, det kontrollerade jag innan.
Aldrig fått detta fel innan idag.
Har inte märkt så mycket av det nya, förutom att storleken på bokstäverna i inläggen blivit mindre och därmed lite svårläst i mobilen.
Allt annat, rubriker, knappar och sidorna i övrigt har samma storlek som före senaste uppdateringen.
Allt annat, rubriker, knappar och sidorna i övrigt har samma storlek som före senaste uppdateringen.
Jag skrev ett inlägg om liten text direkt. Har fått gensvar så att jag vet att de sett och noterat. Men det är ju inte åtgärdat än. Tror att jag får låta bli bygga hus på mobilen tills det är klart. Läsglas i rätt styrka har jag, men det är ändå för ansträngande.Keiller skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 942 inlägg
Då räcker jag upp handen @Per Eskilsson och säger: ”inte här!”Mikael_L skrev:
Kör iphone-appen och med preferens ”visa första olästa” inställd.
Administrator
· Skåne
· 6 714 inlägg
Kan du utveckla vad som ej fungerar? Mer exakt vilken lista i appen du klickar i, var du klickar och vart du hamnar. Om du har varit inne som inloggad i just den tråden på sistone osv.Nötegårdsgubben skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 397 inlägg
Här kommer ett förslag sprunget ur ett riktigt jäkla I-landsproblem.
Om man valt att ignorera en användare som i ena stunden tycker att det viktigaste som finns är att visa bilder på sin mediokra restaurangmat och i nästa stund klagar över hur högt skattetryck vi har i Sverige (som då självklart är den idiotiska pöbelns fel och en åsikt som alla utom Lars Ohly och Karl Marx borde hålla med om om man är vettigt funtad enligt denna rent fiktiva användare) ja då borde man kanske kunna anta att både startade/lyfta trådar och citat av denne - återigen totalt påhittade fantastiska bilförare i centrala Stockholm som spenderar 95% av sin tid med att vara ute och cykla (!) - …andas… döljs från både senaste-listan och bevaknings-listan. Gärna också att diskussionerna med det imaginära forumtrollet i fråga också bara är puts väck.
Alltså, filterfunktionen skulle kanske kunna utvidgas. Nu vet jag ju inte om detta redan täcks av någon premiuminställning, jag tillhör ju den där jäkla pöbeln.
Om man valt att ignorera en användare som i ena stunden tycker att det viktigaste som finns är att visa bilder på sin mediokra restaurangmat och i nästa stund klagar över hur högt skattetryck vi har i Sverige (som då självklart är den idiotiska pöbelns fel och en åsikt som alla utom Lars Ohly och Karl Marx borde hålla med om om man är vettigt funtad enligt denna rent fiktiva användare) ja då borde man kanske kunna anta att både startade/lyfta trådar och citat av denne - återigen totalt påhittade fantastiska bilförare i centrala Stockholm som spenderar 95% av sin tid med att vara ute och cykla (!) - …andas… döljs från både senaste-listan och bevaknings-listan. Gärna också att diskussionerna med det imaginära forumtrollet i fråga också bara är puts väck.
Alltså, filterfunktionen skulle kanske kunna utvidgas. Nu vet jag ju inte om detta redan täcks av någon premiuminställning, jag tillhör ju den där jäkla pöbeln.
Administrator
· Skåne
· 6 714 inlägg
Tack @13th Marine och @Nötegårdsgubben 🙏 Jag tror att ni har hjälpt oss att hitta ett fel som ställt till det rätt så mycket för oss igår och idag. Vi har åtgärdat detta nu men ändringen kommer inte slå igenom förrän inatt.13th Marine skrev: