404 365 läst ·
5 493 svar
404k läst
5,5k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 397 inlägg
Jag skulle vilja ha en varning "Du har endast läst första inlägget, läs gärna hela tråden innan du kommenterar".
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 397 inlägg
Det finns redan, kommer upp en "ruta" om tråden varit inaktiv i två år,B BSOD skrev:Jag saknar en funktion som varnar när man försöker skriva i en tråd som är urgammal.
Kanske skulle man kunna lägga till en varning som dyker upp innan man publicerar ett nytt inlägg i en tråd som varit inaktiv länge?
Det känns som det händer ofta att nån råkar skriva i en 7år gammal tråd, och är helt omedveten om att TS förmodligen inte behöver hjälp längre.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 947 inlägg
Jag menar ju blocka från att kunna göra inlägg innan alla sidor visats.Nötegårdsgubben skrev:
Vill minnas att jag stött på nått liknande vid ibockning av avtal, klickade bara i "läst" varpå en ruta kommer upp med hur många sekunder sidan varit uppe och jag var en rackare på att läsa snabbt typ. andra sidor kräver ju att man skall scrolla genom avtalet innan rutan blir iklickbar
Jag har haft ett lustigt fenomen ett par gånger nu, jag är utloggad från appen, men när jag loggar in så får jag meddelande om att jag redan är inloggad. Det gäller Android-appen.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 165 inlägg
Hur kommer man till första olästa inlägg nu för tiden (desktop)? Det fungerar inte att klicka på avataren längre för nu hamnar jag på den personens profilsida.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 397 inlägg
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 165 inlägg
Hur kommer jag då till första inlägget? Jag har ställt in BH så att klick på rubriken går till första inlägget.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 397 inlägg
Jag tror något blivit vajsing i senaste uppdateringen, upplever precis samma sak.