Jag skulle vilja ha en varning "Du har endast läst första inlägget, läs gärna hela tråden innan du kommenterar".

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Klass0n och 15 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag skulle vilja ha en varning "Du har endast läst första inlägget, läs gärna hela tråden innan du kommenterar".
Block passar bättre ;)

• Haha
MultiMan
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Block passar bättre ;)
Blir så många att blockera bara ;)

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
B BSOD skrev:
Jag saknar en funktion som varnar när man försöker skriva i en tråd som är urgammal.

Kanske skulle man kunna lägga till en varning som dyker upp innan man publicerar ett nytt inlägg i en tråd som varit inaktiv länge?

Det känns som det händer ofta att nån råkar skriva i en 7år gammal tråd, och är helt omedveten om att TS förmodligen inte behöver hjälp längre.
Det finns redan, kommer upp en "ruta" om tråden varit inaktiv i två år,
Skärmdump av mobilforum med tråd om bastubyggnation, inaktiv i 2 år, inläggskompositionsbild.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
BSOD
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Block passar bättre ;)
Ska vi blocka @Demmpa nu? :thinking:
Skärmdump från diskussionsforum: användare önskar varningsfunktion för gamla trådar, får svar att sådan finns.
Skapa konto

Skärmdump från forum, användare diskuterar funktion som varnar för gamla trådar.
Skapa konto

• Haha
MultiMan
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Ska vi blocka @Demmpa nu? :thinking:
[bild]
[bild]
Jag menar ju blocka från att kunna göra inlägg innan alla sidor visats.

Vill minnas att jag stött på nått liknande vid ibockning av avtal, klickade bara i "läst" varpå en ruta kommer upp med hur många sekunder sidan varit uppe och jag var en rackare på att läsa snabbt typ. andra sidor kräver ju att man skall scrolla genom avtalet innan rutan blir iklickbar

Tokslut Tokslut skrev:
andra sidor kräver ju att man skall scrolla genom avtalet innan rutan blir iklickbar
Och vad vi älskar dessa sidor och nogsamt begrundar varje mening av avtalet. ;)

• Gilla
Keiller
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Och vad vi älskar dessa sidor och nogsamt begrundar varje mening av avtalet. ;)
Finns det andra alternativ?

Nya notishanteringen blev generellt bra.

Men nya trådar i de underforum man bevakar kommer någon timme sent i notiser, se filmklipp

Jag har haft ett lustigt fenomen ett par gånger nu, jag är utloggad från appen, men när jag loggar in så får jag meddelande om att jag redan är inloggad. Det gäller Android-appen.

• Gilla
AndersPS
  • Laddar…
Hur kommer man till första olästa inlägg nu för tiden (desktop)? Det fungerar inte att klicka på avataren längre för nu hamnar jag på den personens profilsida.

• Wow
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Hur kommer man till första olästa inlägg nu för tiden (desktop)? Det fungerar inte att klicka på avataren längre för nu hamnar jag på den personens profilsida.
Klicka på rubriken funkar för mig!

Hur kommer jag då till första inlägget? Jag har ställt in BH så att klick på rubriken går till första inlägget.

richardtenggren
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Hur kommer jag då till första inlägget? Jag har ställt in BH så att klick på rubriken går till första inlägget.
Klicka på preview:n av inlägget, dvs under rubriken, lite ologiskt då det verkar visa senaste inlägget?

Jag tror något blivit vajsing i senaste uppdateringen, upplever precis samma sak.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.