4 852 läst ·
18 svar
5k läst
18 svar
Fästa stång eller krok i limträbalk
Om du är igång och slaktar ungtuppar, så dröjer det nog inte länge förrän du står där med lite större djur
För mig är det en del av matlagningsprocessen, som helt enkelt börjar några steg tidigare, och jag gillar att veta var både kött och grönsaker kommer ifrån, även om det gäller långt ifrån allt vi äter.
Som min fru säger om kaniner, "de är både gulliga och goda att äta".
Det verkar annars som att marina rörbeslag till räcken är det mest lämpliga, om ingen har några andra bra tips på att säkert fästa ett rör?
Som min fru säger om kaniner, "de är både gulliga och goda att äta".
Det verkar annars som att marina rörbeslag till räcken är det mest lämpliga, om ingen har några andra bra tips på att säkert fästa ett rör?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Här vimlar det av bönder som föder upp köttdjur, så jag tror inte vi kommer att konkurreralinusc skrev:
Hönsen är bara som en hobby, en liten utrotningshotad lantras som heter Åsbohöns.
Och vi säljer några djur varje år till folk som vill starta hönshållning.
Typiskt vill de ha fyra hönor och en tupp. Enkel matte säger att vi får ett tuppöverskott på höstkanten
F.ö. tror jag att förslaget om "grabbräcken" för båtar som blue.b skrev nog kan vara det bästa.
Sådana grejer är gjorda för att kunna hålla en fullvuxen person ombord, så det borde klara dina lamm.
Dessutom brukar det vara korrosionssäkra grejer.
Vad säger förresten de feministiska, genusmedvetna forummedlemmarna om ordet grabbräcke
Klicka här för att svara