P
O olsjo skrev:
ringde till energibolaget och bad dem ta ner det.
Bra lösning. Tipsade om det för 95 inlägg sedan:-)
 
  • Haha
HEM2121
  • Laddar…
O
Mats Engquist skrev:
Bra lösning. Tipsade om det för 95 inlägg sedan:)
Ja, och jag ringde för ca 95 inlägg sedan. :-)
 
  • Gilla
  • Haha
fruktanki och 5 till
  • Laddar…
Bra. Vi konstaterade ju att det inte var "friska träd" utan snarare sly som råkat växa till sig.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.