15 514 läst ·
53 svar
16k läst
53 svar
Får jag göra detta som lekman?
Stor skillnad på kirurgi och en förlängningssladd.. men visst en viss kirurgi går säkert att lära sig online.G G.L. skrev:
Jag sätter inga begränsningar för vad jag kan lära mig faktiskt och internet är ett ypperligt verktyg för att göra just det, lära sig. Hur tror du information hoppar runt världen idag ?
Välkommen till framtiden, mycket går att lära sig via internet.
Ändra rubriken till "Kan jag göra detta som lekman, och hur?" så blir allt mycket vettigare och alla kan ge input allt efter eget förstånd och fason.
Allt ältande med länkar till olika "källor" osv parat med lite arkeologiska önskedrömmar där mer fasta föreskrifter rådde kryddat med CE så är anrättningen perfekt, (eller inte). Det gör ofta många trådar här i elforum helt ointressanta på senare tid. Det är lite synd då många korrekta svar och synpunkter helt drunknar i detta dravel.
Allt ältande med länkar till olika "källor" osv parat med lite arkeologiska önskedrömmar där mer fasta föreskrifter rådde kryddat med CE så är anrättningen perfekt, (eller inte). Det gör ofta många trådar här i elforum helt ointressanta på senare tid. Det är lite synd då många korrekta svar och synpunkter helt drunknar i detta dravel.
Och skulle det vara så så är det ju rätt korkat. För även där ska man nog ställa krav på den som utför operationen. OCH om det är så, kan man väl aldrig motivera/försvara en dumhet med att det finns än större dumheter.B bakterie skrev:
Klicka här för att svara