lustigt sammanträffande
http://www.wholelattelove.com/DeLonghi/6600_gran_dama.cfm
titta på numret!!!
också automatisk, för kanna, inbyggd kvarn.....om mina trötta ögon inte läser fel

det gjorde dem. det står ingen om kanna på Delonghi....fast tittar man på bilderna har de många slående likheter....
http://www.wholelattelove.com/DeLonghi/6600_gran_dama.cfm
titta på numret!!!
också automatisk, för kanna, inbyggd kvarn.....om mina trötta ögon inte läser fel
det gjorde dem. det står ingen om kanna på Delonghi....fast tittar man på bilderna har de många slående likheter....
Snart fem år gammal maskin som körs minst en gång om dagen. Espresso blir ju bara bättre och bättre! Espressoholic!!! YES!Gummigum skrev:
Dags för en ny nu när nya fina köket börjar bli klart.
La Pavoni ligger bra till men får inte godkänt av min "designchef"... ;-)
Jo, det är min designchef också som har sagt att det får bli antingen en kaffebryggare eller espressomaskin, inte båda delar för vi har redan så många maskiner framme. Därför letar jag nu efter den gyllene(?) medelvägen med en maskin som har båda funktionerna. Tyvärr blir det väl troligen en komprimiss, med det får duga.Byggjanne skrev:
Verkar bara inte finnas så många maskiner med den setupen....
Jag har en B.F.C Junior Plus Levetta och till den en Santos #55.
Kvarn är en absolut nödvändighet om man vill ha riktigt gott kaffe. I kvarnen har jag gärna Johan & Nyströms rättvisemärkta organiskt odlade FTO eller Passalacqua Cremador som är sanslöst fylligt och chokladigt.
Kvarn är en absolut nödvändighet om man vill ha riktigt gott kaffe. I kvarnen har jag gärna Johan & Nyströms rättvisemärkta organiskt odlade FTO eller Passalacqua Cremador som är sanslöst fylligt och chokladigt.
Ok, så vi tog ett gemensamt beslut för framtiden: I det nya köket får det bli oldschool-moccabryggare och egenvispas kastrullmjölk med kärlek istället för nuvarande "monster" som återfinns här under köpåsälj
En Brasilia Super America, som att skiljas från en kär vän tyvärr

En Brasilia Super America, som att skiljas från en kär vän tyvärr

Klicka här för att svara