Tänkte först sätta en skrattande gubbe, sen ändrade jag til en arg, nu blev det en som gråter...den här energideklarationen verkar vara till för att bygga upp en databas över byggnaders energianvändning, för att sedan införa en "grön" energiförbrukningsbaserad fastighetsskatt?