K
yonna yonna skrev:
Var har man elverket ståendes? Skyddad i carporten och med 15 m kabel?
Nu står det i garaget men när det ska användas står det ute under ett litet tak

Redigerat:
K
yonna yonna skrev:
Just det. Ska fixa uttag i ytterväggen vid kaminen. Det är väl inte lämpligt att elverket står på trädäcket?
Du bör nog snabba på. Var rätt låg lagerstatus på elverk överlag just nu och många ställen där dem vart slut

yonna yonna skrev:
Just det. Ska fixa uttag i ytterväggen vid kaminen. Det är väl inte lämpligt att elverket står på trädäcket?
Bara det inte kommer in avgaser i huset

Jag har läst igenom tråden men inte hittat vad jag söker, jag har hittat en annons på ett elverk som är märkt: KW6500 av fabrikat Kraft Welle Germany det har 3 enfasuttag och ett 3fasuttag, hur mycket borde man kunna belasta ett sådant med på enfas resp trefas?
Ingen annan info finns på bilderna.

I Mikrometer skrev:
Jag har läst igenom tråden men inte hittat vad jag söker, jag har hittat en annons på ett elverk som är märkt: KW6500 av fabrikat Kraft Welle Germany det har 3 enfasuttag och ett 3fasuttag, hur mycket borde man kunna belasta ett sådant med på enfas resp trefas?
Ingen annan info finns på bilderna.
Hej Mikrometer

Hittade denna, gamla info, då jag sökte

Nån som vet mer?

https://www.byggahus.se/forum/threads/produktvarning-elverk-kraftwelle-germany.139765/

Redigerat:
  • Gilla
  • Wow
avh67f och 2 till
  • Laddar…
M Martin Lundmark skrev:
Hej Mikrometer

Hittade denna, gamla info, då jag sökte

Nån som vet mer?

[länk]
Stort tack!
Jag hoppar över denna, jag har runt 6 månader på mej att hitta ett vettigt elverk.

Jag jobbade på ett ställe där vår utrustning alltid skulle vara billig, inte bra vilket det borde vara när man arbetar ute och de köpte diesel-elverk som var märkta Duab Power som vi skulle ha i firmabilarna och det var inga grejer för yrkesfolk möjligen till hobby eller som reserv för kortare perioder.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.