Japp, visserligen ingen trapp men väl lite plattgångar.

Protte
 
prototypen prototypen skrev:
Japp, visserligen ingen trapp men väl lite plattgångar.

Protte
100 mm?
 
Tror det var något sådant jag har.
Protte
 
J
eriobe eriobe skrev:
Bump

Har ni som gjutit in värmeslingor då också isolerat marken under trappen?
Yes. Tror vi la 15cm isolering under. Skitbra med värmeslinga i gjuten entretrapp. Är ju inte ofta den behöver kopplas på men när det behövs är det kanon. Ingen sand å Inget salt(vilket man ändå inte bör använda om det inte är material som tål det)
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.