12 404 läst ·
18 svar
12k läst
18 svar
Elvärmeslinga i betongtrappa?
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Japp, visserligen ingen trapp men väl lite plattgångar.
Protte
Protte
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Tror det var något sådant jag har.
Protte
Protte
J
Yes. Tror vi la 15cm isolering under. Skitbra med värmeslinga i gjuten entretrapp. Är ju inte ofta den behöver kopplas på men när det behövs är det kanon. Ingen sand å Inget salt(vilket man ändå inte bör använda om det inte är material som tål det)eriobe skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden