Jag har en Electrolux assistent modell N15 (den vägghängda i brun och beige plast), inköpt på loppis för länge sen. Jag har alla delar, utom passersilen och anordningen för upphängning. Kan en liknande passersil från Bosch eller Kenwoods gamla assistenter passa? De säljs på Tradera ibland, och ser likadana ut, men jag vet inte måtten.
[bild]
Och har någon ett förslag på hur jag ska fästa den på väggen när jag inte har upphängningsanordningen?
[bild] [bild]