H Helmut R skrev:
Hallo, ich versuche es noch einmal! Wenn die Ersatzteile für den Electrolux N15 noch verfügbar sind, würde ich sie gerne kaufen! Bitte teilen Sie mir den Preis mit. Vielen Dank im Voraus und beste Grüße aus Wien.
Nej det finns inga reservdelar kvar
 
Lundell Lundell skrev:
Jag har en Electrolux assistent modell N15 (den vägghängda i brun och beige plast), inköpt på loppis för länge sen. Jag har alla delar, utom passersilen och anordningen för upphängning. Kan en liknande passersil från Bosch eller Kenwoods gamla assistenter passa? De säljs på Tradera ibland, och ser likadana ut, men jag vet inte måtten.
[bild]
Och har någon ett förslag på hur jag ska fästa den på väggen när jag inte har upphängningsanordningen?
[bild] [bild]
Hej Lundell!
Använder du fortfarande din Electrolux köksmaskin? Jag har haft min sen 80-talet. Den lilla plastvingen har gått sönder. Jag letar efter en sådan. Använder du din? Eller kan tänka dig att sälja den?
 
  • Trasig plastvinge från Electrolux köksmaskin på mönstrad yta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Electrolux köksmaskin från 80-talet med ratt och logotyp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Electrolux köksmaskin med trasig plastvinge, närbild på vit och beige del, mot en brun bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Electrolux köksmaskin i beige och svart med en trasig plastvinge monterad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.