Tänkte beställa en ny integrerad diskmaskin. Säljaren på Elgiganten rekommenderade Hisense, ett märke jag inte hört talas om tidigare. Vi bor nu i ett hus som haft en IKEA Hygienisk (Electrolux-tillverkad) och den verkar ändå ha hållit i ca 13-15 år så jag lutar ändå åt en ny Electrolux. Hisense erbjuder dock 5 års garanti medans Electrolux enbart erbjuder två. Finns även en Electrolux med bra rabatt på Tretti.se men har läst dåliga recensioner om deras installatörer. Tankar?
[länk]
Här är de båda vi tittat på hos Elgiganten:
[länk]
[länk]