L lisnils #1 Medlem · 3 inlägg 26 dec 2025 10:19 lisnils Medlem 3 inlägg 26 dec 2025 10:19 #1 Jag letar efter en liten plastvinge till min vägghängda Electrolux köksmaskin nr 15. Någon här som har? Eller tips på var jag kan få tag på en sådan? (Electrolux har inga delar kvar till den maskinen) Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #electrolux #electrolux-köksmaskin
Jag letar efter en liten plastvinge till min vägghängda Electrolux köksmaskin nr 15. Någon här som har? Eller tips på var jag kan få tag på en sådan? (Electrolux har inga delar kvar till den maskinen)
T TypRätt #2 Allvetare · 4 251 inlägg 26 dec 2025 10:25 TypRätt Allvetare 4 251 inlägg 26 dec 2025 10:25 #2 Kanske går att rita upp i CAD och 3D printa? (Inte för att jag har någon) men kanske kan vara en väg fram.
Kanske går att rita upp i CAD och 3D printa? (Inte för att jag har någon) men kanske kan vara en väg fram.
L lisnils #3 Medlem · 3 inlägg 26 dec 2025 13:13 lisnils Medlem 3 inlägg 26 dec 2025 13:13 #3 Min brorsson ska ev försöka. Bäst vore om han hade en hel vinge att kopiera . Om ingen vill sälja, kanske jag kan låna en.
Min brorsson ska ev försöka. Bäst vore om han hade en hel vinge att kopiera . Om ingen vill sälja, kanske jag kan låna en.