6 990 läst ·
30 svar
7k läst
30 svar
Electrolux N15 - komplettera med delar
Jag ringde Ankarsrum och de informerade om att den nuvarande mixern man kan köpa bara passar till model N24 och nyare, alltså inte till min mors N15 tyvärr.
Något annat förslag? Någon som har en mixer till en N15 och kan ta ett kort på botten så att jag kan se hur det borde se ut? Eller kanske tom ngn som vill sälja en gammal mixer till en N15?
Något annat förslag? Någon som har en mixer till en N15 och kan ta ett kort på botten så att jag kan se hur det borde se ut? Eller kanske tom ngn som vill sälja en gammal mixer till en N15?
Ha du litar alltså inte på mig, jag ville bara tipsa dig eller din mor om att mixern som troligen fortfarande går att köpa ny är exakt samma som till den gamla vägghängda!!
du saknar medbringareB Beachmountain skrev:Hej!
Chansar lite på att någon i denna tråden kan hjälpa mig. Min mor har en N15 och mixern har slutat snurra, alltså maskinens del roterar, men inte bägaren man sätter fast. Jag tror något har lossnat från undersidan av mixern, men kan inte hitta någon bild på hur det borde se ut. Har någon en likadan mixer och kan berätta hur det ska se ut?
Tack snälla!
114090004
https://shop.electrolux.se/hushalls...e/holjen/drivenhet-till-mixeraxel/p/114090004
Jodå, det var inte att jag inte litar på dig, men jag åkte in till en Electrolux Home-affär för att titta/köpa en mixer, men de hade den inte i affären. Säljaren sa då att han var tveksam till att det skulle passa och föreslog att jag skulle ringa Ankarsrum för att säkerställa, så då gjorde jag det 😊E Eva B W skrev:
Du har kanske rätt i att det passar ändå, men lite märkligt att de inte sa det på Ankarsrum i så fall 🤔
Någon svarade dig nyss att just denna mixer inte finns att köpa längre… sökte på Tradera o där finns en för 100 kr 👍🏻B Beachmountain skrev:Jodå, det var inte att jag inte litar på dig, men jag åkte in till en Electrolux Home-affär för att titta/köpa en mixer, men de hade den inte i affären. Säljaren sa då att han var tveksam till att det skulle passa och föreslog att jag skulle ringa Ankarsrum för att säkerställa, så då gjorde jag det 😊
Du har kanske rätt i att det passar ändå, men lite märkligt att de inte sa det på Ankarsrum i så fall 🤔
Hallo, ich brauche dringend den normalen Quirl für die N 15 Electrolux!
Ich bin in Österreich und würde mich über Angebote sehr freuen.
In Österreich war das Gerät nicht sehr weit verbreitet, daher gibt es keine Teile mehr.
Beste grüße
Helmut
Ich bin in Österreich und würde mich über Angebote sehr freuen.
In Österreich war das Gerät nicht sehr weit verbreitet, daher gibt es keine Teile mehr.
Beste grüße
Helmut
Det är likadant här i Sverige det finns ingenting kvar till dessaH Helmut R skrev:
Hallo, ich versuche es noch einmal! Wenn die Ersatzteile für den Electrolux N15 noch verfügbar sind, würde ich sie gerne kaufen! Bitte teilen Sie mir den Preis mit. Vielen Dank im Voraus und beste Grüße aus Wien.Yann Le Nestour skrev: