P
flaektrem skrev:
Vad skulle det vara för fel menar du?
Summan av alla fel är konstant så fel kommer att dyka upp men var et vet jag inre

Nu är jag inte med på vad du menar electroluxaren 😊

LG har sina problem också menar han, mer än Lux är min erfarenhet. LG hette GoldStar för 20 år sedan, undrar sa flundran varför de inte behöll det varumärket....

• Gilla
flaektrem
  • Laddar…
Martenw skrev:
LG har sina problem också menar han, mer än Lux är min erfarenhet. LG hette GoldStar för 20 år sedan, undrar sa flundran varför de inte behöll det varumärket....
Det är inte riktigt så enkelt att LG bara hette Goldstar, det är en hopslagning av två företag som hette:

Lucky respektive Goldstar = LG.

Det visar sig om jag kommer få problem. Luktar kvalité om sakerna och allt känns bra hittils iaf.

Annorlunda med fläktkyld kondensor, har aldrig sett det förr. Men det skapar ju massor med mer utrymme och det är ju bra.
Går tyst och fint trots kondensorfläkten.

P
dock kräver en fläktkyld kondensor mycket underhåll
du måste dra fram skåpet minst en gång om året och ta bort plåten för att dammsuga bakom.

den ligger så nära golvet så att den fungerar som en dammsugare och suger in allt som ligger framför skåpet.
har du husdjur måste skåpet fram mycket oftare än så.

• Gilla
flaektrem
  • Laddar…
Ja den problematiken är jag medveten om. Faktiskt så brukar vi dra ut och städa där ändå, har husdjur och det blir lite skit där under vet jag.
Kommer inte åt med munstycket så måste ändå dra ut grejerna.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.