38 242 läst ·
491 svar
38k läst
491 svar
Ebba Busch förlikar i omtvistade husaffären
Åtminstone tills hon avgår. Vilket många tycker är en försenad aktivitet. Men du verkar tro att jag, lika dumdristigt som Ebbas anhängare försvarar henne, av någon anledning skall försvara en random misstänkt våldtäktsman? Det är ju världsfrånvänt.skoge skrev:
Helt rätt. Men poängen funkade ju, eller hur? Du reagerade på felassociationen i posten.Alfredo skrev:
Och om 10 år kommer detta att diskuteras i tråden:elpaco skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threa...t-de-har-funnits.423481/page-228#post-4431434
och alla kommer att ha glömt Ebba.
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 412 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 412 inlägg
Märkligt att du som självutnämnd vänstermänniska lyfter fram moral som en dygd när ni konsekvent förespråkar mord på ofödda, utan några inskränkningar alls.elpaco skrev:
Oj. Ja då vet vi var du står här. Och jag får en helt annan förståelse för varför du inte har något emot Ebbas fastighetsaffärer mm. Själv tycker jag moral är väldigt viktigt hos alla personer, oavsett om de begår brott eller ”bara” är tex otrogna, och hos politiker tycker jag det är extra viktigt. Lever man inte som man lär har man inget att komma med inom politik.
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 086 inlägg
Du har ju fel på så många sätt, men man kan diskutera ur moraliskt, pragmatisk eller individuell synvinkel. Inget av dessa hör hemma här, men skapar du en tråd och är villig att diskutera seriöst, så ses vi där.MultiMan skrev:
Det är ju iofs inte den ursprungliga lagen. Men man kan väl kanske ursäktas att nämna namnet Hitler om någon påstår att nazisterna såg till individens värde? Särskilt i en tråd om politik, moral och ideologi (numera).SågspånPappspikEternit skrev: