V vectrex #16 Verktygstokig · Västra Götalands Län · 6 708 inlägg 20 dec 2018 12:27 vectrex Verktygstokig Västra Götalands Län 6 708 inlägg 20 dec 2018 12:27 #16 H husdrommaren skrev: Hej, På grund av markens beskaffenhet så går det ej att gräva ned utan en jordkabel fick det bli mellan byggnaderna. Vad menar du med ovanstående? Hängdes kabeln upp eller las den synligt med kabelskydd?
H husdrommaren skrev: Hej, På grund av markens beskaffenhet så går det ej att gräva ned utan en jordkabel fick det bli mellan byggnaderna. Vad menar du med ovanstående? Hängdes kabeln upp eller las den synligt med kabelskydd?
H husdrommaren #17 Medlem · 748 inlägg 20 dec 2018 12:59 husdrommaren Medlem 748 inlägg 20 dec 2018 12:59 #17 V vectrex skrev: Vad menar du med ovanstående? Hängdes kabeln upp eller las den synligt med kabelskydd? Det sistnämnda. Jag trodde att skyddskabeln hette jordkabel därför skrev jag som jag gjorde, ursäkta förvirringen. Kabelskyddet ser ut så här: Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Mvh
V vectrex skrev: Vad menar du med ovanstående? Hängdes kabeln upp eller las den synligt med kabelskydd? Det sistnämnda. Jag trodde att skyddskabeln hette jordkabel därför skrev jag som jag gjorde, ursäkta förvirringen. Kabelskyddet ser ut så här: Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Mvh