65 904 läst ·
292 svar
66k läst
292 svar
Dolt fel eller ej?
Ser att du var trådstartaren, ber om ursäkt om jag förstör din tråd.P Peter Petterson skrev:
Det var ett ironiskt inlägg som anspelar till hur diskussionen brukar gå här, själv tycker jag det problem du beskriver inte är vad man skulle kunna förväntas sig.
Tänkte jag uppdaterar tråden lite, Vi har rivit badrumet och slitsen på mellanplan.
Det är vid överföringen mellan plast och gjutgärn det hade separerat innan så gjutgärnsavloppet vilade på plastkanten,
En process dock inte rättslig är igångsatt med säljaren som undanhöll information om problemet oavsett hur det slutar så kommer det bli bittert för dom på många vis,.
Det är vid överföringen mellan plast och gjutgärn det hade separerat innan så gjutgärnsavloppet vilade på plastkanten,
En process dock inte rättslig är igångsatt med säljaren som undanhöll information om problemet oavsett hur det slutar så kommer det bli bittert för dom på många vis,.
Låter som att Du försöker vara hotfull.P Peter Petterson skrev:Tänkte jag uppdaterar tråden lite, Vi har rivit badrumet och slitsen på mellanplan.
Det är vid överföringen mellan plast och gjutgärn det hade separerat innan så gjutgärnsavloppet vilade på plastkanten,
En process dock inte rättslig är igångsatt med säljaren som undanhöll information om problemet oavsett hur det slutar så kommer det bli bittert för dom på många vis,.
Lite smått löjligt!
Jag tolkade det exakt på samma sätt.
Fortsätt gärna uppdatera tråden även om vi nog är flera som inte ser samma utgång på detta ärende som du gör.P Peter Petterson skrev:Tänkte jag uppdaterar tråden lite, Vi har rivit badrumet och slitsen på mellanplan.
Det är vid överföringen mellan plast och gjutgärn det hade separerat innan så gjutgärnsavloppet vilade på plastkanten,
En process dock inte rättslig är igångsatt med säljaren som undanhöll information om problemet oavsett hur det slutar så kommer det bli bittert för dom på många vis,.
Men håll dig borta från hoten, även dom ”täckta”. Det kommer inte hjälpa ditt case.
Det luktar inte avlopp ihela huset då när stammen inte är tätt? ( även fast det är inbyggt i väggen)P Peter Petterson skrev:Tänkte jag uppdaterar tråden lite, Vi har rivit badrumet och slitsen på mellanplan.
Det är vid överföringen mellan plast och gjutgärn det hade separerat innan så gjutgärnsavloppet vilade på plastkanten,
En process dock inte rättslig är igångsatt med säljaren som undanhöll information om problemet oavsett hur det slutar så kommer det bli bittert för dom på många vis,.
Klicka här för att svara
