Danskarna kör absoult inte sakta tro inte det.
Man blir omkörd rätt friskt överallt ifall man håller hastigheten, vilken kan va bra på väg ner mot Tyskland ifall man ska få råd att köpa något med sig hem...
Även på 130-väg då.
Tyckte bara "kösystemet" blev lite fel.
 
tio_Pepe skrev:
Hur länge har Danmark haft 130 på motorvägarna? För inte alltför länge sedan hade de 100, och det är väl vad många danskar är vana vid.
Var det inte någon gång på 90-talet som man fick gasa på:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.