Danskarna kör absoult inte sakta tro inte det.
Man blir omkörd rätt friskt överallt ifall man håller hastigheten, vilken kan va bra på väg ner mot Tyskland ifall man ska få råd att köpa något med sig hem...
Även på 130-väg då.
Tyckte bara "kösystemet" blev lite fel.