29 362 läst ·
181 svar
29k läst
181 svar
Det värsta ni vet.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Notera att blindnit stannar på din sida när vi väl lyckas, så det tycks vara ömsesdigt.wanegardh skrev:
Själv står jag vid tomtgränsen och försöker gräva mig loss, måste bara lösa det där med gravitationen så ska det nog ordna upp sig.
/U
En smart svensk är en utdöende art. Undantaget valda representanter för Sveriges folk. De verkar finnas i övertal, och de är definitivt inte valda av några smarta svenskar, möjligen danskar och norrmän, som en hämd???lorens skrev:
Medlem
· Västra götaland
· 97 inlägg
Morgonpigga människor som hävdar att deras tidsrytm är den enda riktiga...
Tätt följt av diskning och att plocka in tvätt
Tätt följt av diskning och att plocka in tvätt
Danskjävlarna kör precis lika jävla illa ska ni veta.
På 130-väg som deras normala motorvägar är så ligger de som vill köra långsammare av en eller annan anledning i högerfilen, vilket är precis rätt.
Men sen ligger 90% i vänsterfilen och masar sig fram i 100-110 eller vad nu klungan bestämmer och ligger på "omkörning" .
FAST det finns hur mycket plats som helst över i högerfilen.
På 130-väg som deras normala motorvägar är så ligger de som vill köra långsammare av en eller annan anledning i högerfilen, vilket är precis rätt.
Men sen ligger 90% i vänsterfilen och masar sig fram i 100-110 eller vad nu klungan bestämmer och ligger på "omkörning" .
FAST det finns hur mycket plats som helst över i högerfilen.
Hur länge har Danmark haft 130 på motorvägarna? För inte alltför länge sedan hade de 100, och det är väl vad många danskar är vana vid.Blindnit skrev:Danskjävlarna kör precis lika jävla illa ska ni veta.
På 130-väg som deras normala motorvägar är så ligger de som vill köra långsammare av en eller annan anledning i högerfilen, vilket är precis rätt.
Men sen ligger 90% i vänsterfilen och masar sig fram i 100-110 eller vad nu klungan bestämmer och ligger på "omkörning" .
FAST det finns hur mycket plats som helst över i högerfilen.
