Ni ska passa er noga era j-vlar, annars tar jag med mig järnspettet och springer ner till er.
Därefter bryter jag loss skåne och vinkar hejdå till er från Sverige, lite ptfe spray där så glider ni iväg fint.
 
skalman1 skrev:
Ni ska passa er noga era j-vlar, annars tar jag med mig järnspettet och springer ner till er.
Därefter bryter jag loss skåne och vinkar hejdå till er från Sverige, lite ptfe spray där så glider ni iväg fint.
Ja tack, gärna.
Skitlandet Sverige vill man ändå inte bo i.
 
Jag retar mig på andra människor över huvud taget. Är i vägen där jag ska gå och säger emot mig när jag kommer med kloka ord.
 
  • Gilla
Hummingbird och 1 till
  • Laddar…
skalman1 skrev:
Ni ska passa er noga era j-vlar, annars tar jag med mig järnspettet och springer ner till er.
Därefter bryter jag loss skåne och vinkar hejdå till er från Sverige, lite ptfe spray där så glider ni iväg fint.
Tar gärna emot lite hjälp.

SDC12311.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
RoTe och 3 till
  • Laddar…
Mycket agg mot oss skåningar.
Men ändå var ni så dumma att ni offrade era liv under kriget för att behålla Skåne.
 
Redigerat:
ullberg
wanegardh skrev:
Mycket agg mot oss skåningar.
Men ändå var ni så dumma att ni offrade era liv under kriget för att behålla Skåne.
Notera att blindnit stannar på din sida när vi väl lyckas, så det tycks vara ömsesdigt.

Själv står jag vid tomtgränsen och försöker gräva mig loss, måste bara lösa det där med gravitationen så ska det nog ordna upp sig.

/U
 
Va faan e´ gravitationen? E´re nån´ny kraft, eller???
 
wanegardh skrev:
Mycket agg mot oss skåningar.
Men ändå var ni så dumma att ni offrade era liv under kriget för att behålla Skåne.
Vi måste ju ha en buffertzon mot danskarna.
 
  • Gilla
Schwene
  • Laddar…
Danskar är också människor fast en sämre sort.
 
  • Gilla
RoTe och 1 till
  • Laddar…
Våra förfäder lät även norrmännen folkomrösta ifall de ville tillhöra Sverige eller vara ett eget land, så kan inte påstå att vi svenskar är smarta av naturen! ;)
 
lorens skrev:
Våra förfäder lät även norrmännen folkomrösta ifall de ville tillhöra Sverige eller vara ett eget land, så kan inte påstå att vi svenskar är smarta av naturen! ;)
En smart svensk är en utdöende art. Undantaget valda representanter för Sveriges folk. De verkar finnas i övertal, och de är definitivt inte valda av några smarta svenskar, möjligen danskar och norrmän, som en hämd???
 
Morgonpigga människor som hävdar att deras tidsrytm är den enda riktiga...
Tätt följt av diskning och att plocka in tvätt ;)
 
  • Gilla
Schwene och 3 till
  • Laddar…
Danskjävlarna kör precis lika jävla illa ska ni veta.
På 130-väg som deras normala motorvägar är så ligger de som vill köra långsammare av en eller annan anledning i högerfilen, vilket är precis rätt.
Men sen ligger 90% i vänsterfilen och masar sig fram i 100-110 eller vad nu klungan bestämmer och ligger på "omkörning" .
FAST det finns hur mycket plats som helst över i högerfilen.
 
Blindnit skrev:
Danskjävlarna kör precis lika jävla illa ska ni veta.
På 130-väg som deras normala motorvägar är så ligger de som vill köra långsammare av en eller annan anledning i högerfilen, vilket är precis rätt.
Men sen ligger 90% i vänsterfilen och masar sig fram i 100-110 eller vad nu klungan bestämmer och ligger på "omkörning" .
FAST det finns hur mycket plats som helst över i högerfilen.
Hur länge har Danmark haft 130 på motorvägarna? För inte alltför länge sedan hade de 100, och det är väl vad många danskar är vana vid.
 
Jag var där för 15 år sen och vill minnas att vissa vägar hade 130 (ner mot Tyskland).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.