iTunes!

Så ja, nu är det sagt, nu kan vi stänga tråden!
 
  • Gilla
Sinologen och 2 till
  • Laddar…
Apples produkter överlag...
(Förmodar att det uttalandet är en ny "första sten") :what:
Edit: eller andra sten...
 
  • Gilla
cecar33 och 1 till
  • Laddar…
Är uppfödd på PC-sidan men tycker att Mac är bra produkter, det är bara vanan som gör att man fortfarande kör PC. Men iTunes måste väl vara den mest ogenomtänkta mjukvaran som har släppt på den här sidan Kristi födelse.
 
iTunes är ett virus!
iTunes fick mig nästan att bruka våld på döda ting, tur att fönstret var för litet i datarummet, annars hade hela klabbet flugit som sputnik1
 
Redigerat:
  • Gilla
vojma
  • Laddar…
P
vojma skrev:
iTunes!
Vad är Itunes?

Kanske inte det värsta jag vet, men företag som envisas med att inte följa normalt språkbruk (som att namn inleds med stor bokstav) får mig att morra.
 
Ny hackkyckling... ITunes:)

mmmm, håller med till 110% även om jag med förkärlek använder Apples produkter.
Man kan nästan tro att ITunes är fulprogrammerat av Gates och att det finns något avtal mellan Apple o Microsoft som tvingar Apple att använda ITunes för att på så sätt sänka populäriteten av Apples produkter.
 
Tiden mellan semestrarna är fortfarande det värsta jag vet.
 
  • Gilla
Hummingbird
  • Laddar…
Nimajneb skrev:
Ny hackkyckling... ITunes:)

mmmm, håller med till 110% även om jag med förkärlek använder Apples produkter.
Man kan nästan tro att ITunes är fulprogrammerat av Gates och att det finns något avtal mellan Apple o Microsoft som tvingar Apple att använda ITunes för att på så sätt sänka populäriteten av Apples produkter.
Haha, instämmer. Vi kan fö lägga iPhoto till listan. Hatar produkter som försöker vara intelligenta.

Eller så är dom smartare än jag, vilket är ändå värre. :mad:
 
Flytta.
 
  • Gilla
lorens
  • Laddar…
Det finns en hel del av "det värsta jag vet".
T.ex:

Bilar nyare än 1975
Windows (nyare än xp)
Iphone 5
Festool
Spårskruv
sport
skåne
 
Pain in the ass på ett hjälpsamt sätt: Alla dessa branschregler i kombination med alla dessa våtrumsskivor i kombination med alla dessa tätskiktsystem som man ska hitta en optimal uppsättning av (pris, lättarbetat, möjlig att få tag på, fungera med varandra) som dessutom ska stämma med verklighetens randvillkor. Och som ÄNDRAR på sig hela tiden så att det som var rätt för fyra år sedan är fel i dag och vice versa....

Jag får seriöst ont i huvudet av detta :-(...
 
skalman1 skrev:
Det finns en hel del av "det värsta jag vet".
T.ex:

Bilar nyare än 1975
Windows (nyare än xp)
Iphone 5
Festool
Spårskruv
sport
skåne
Ojojoj :eek:
Sista raden där är modigt...
Många skåningar som hänger på detta forum :)
 
cust3000 skrev:
Ojojoj :eek:
Sista raden där är modigt...
Många skåningar som hänger på detta forum :)
Äh, kan man reta upp halvdanskarna så ger det ju en guldkant på vardagen. :wow:
 
Det är bara att möta upp vid norrlandsåsen så kan vi gräva loss/bort skåne ;)
 
Ja gräva bort Sverige är jag gärna med på.
Jag har redan börjat :p
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.