29 361 läst ·
181 svar
29k läst
181 svar
Det värsta ni vet.
Är uppfödd på PC-sidan men tycker att Mac är bra produkter, det är bara vanan som gör att man fortfarande kör PC. Men iTunes måste väl vara den mest ogenomtänkta mjukvaran som har släppt på den här sidan Kristi födelse.
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Ny hackkyckling... ITunes
mmmm, håller med till 110% även om jag med förkärlek använder Apples produkter.
Man kan nästan tro att ITunes är fulprogrammerat av Gates och att det finns något avtal mellan Apple o Microsoft som tvingar Apple att använda ITunes för att på så sätt sänka populäriteten av Apples produkter.
mmmm, håller med till 110% även om jag med förkärlek använder Apples produkter.
Man kan nästan tro att ITunes är fulprogrammerat av Gates och att det finns något avtal mellan Apple o Microsoft som tvingar Apple att använda ITunes för att på så sätt sänka populäriteten av Apples produkter.
Haha, instämmer. Vi kan fö lägga iPhoto till listan. Hatar produkter som försöker vara intelligenta.Nimajneb skrev:Ny hackkyckling... ITunes
mmmm, håller med till 110% även om jag med förkärlek använder Apples produkter.
Man kan nästan tro att ITunes är fulprogrammerat av Gates och att det finns något avtal mellan Apple o Microsoft som tvingar Apple att använda ITunes för att på så sätt sänka populäriteten av Apples produkter.
Eller så är dom smartare än jag, vilket är ändå värre.
Pain in the ass på ett hjälpsamt sätt: Alla dessa branschregler i kombination med alla dessa våtrumsskivor i kombination med alla dessa tätskiktsystem som man ska hitta en optimal uppsättning av (pris, lättarbetat, möjlig att få tag på, fungera med varandra) som dessutom ska stämma med verklighetens randvillkor. Och som ÄNDRAR på sig hela tiden så att det som var rätt för fyra år sedan är fel i dag och vice versa....
Jag får seriöst ont i huvudet av detta
...
Jag får seriöst ont i huvudet av detta
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 658 inlägg
Det är bara att möta upp vid norrlandsåsen så kan vi gräva loss/bort skåne 