36 345 läst ·
451 svar
36k läst
451 svar
Det här väl återigen tjänstemannastyre ☹️ingen tar ansvar.
Anledningen till att man inte förstår vad jag tydligen skriver är för att man inte läser vad jag och andra skrivit tidigare..P pmd skrev:
Man tar saker ur sitt sammanhang..
jaha...F fribygg skrev:
En gång till...Kanske ska läsa regel 4.5.1..
och sedan fundera på om man inte ska följa den..
skriver någon så att man inte uppfattar en fråga eller ett svar..
fundera lite om det är värt att svara isåfall..
Eller gör ett ärligt försök..
Redigerat av moderator:
Man måste få fråga om det man läser är oklart formulerat. Det har inte att göra med att klanka ner. Det är ett försök att förstå budskapet. Den som skriver i ett forum är väl intresserad av att andra tar till sig budskapet?Maskintok skrev:
Om man bara skriver för att få ur sig något så kan man ju lika gärna skriva i ett textdokument på sin egen dator (eller på ett papper).
Det där har jag sett dig skriva förr.P pmd skrev:Man måste få fråga om det man läser är oklart formulerat. Det har inte att göra med att klanka ner. Det är ett försök att förstå budskapet. Den som skriver i ett forum är väl intresserad av att andra tar till sig budskapet?
Om man bara skriver för att få ur sig något så kan man ju lika gärna skriva i ett textdokument på sin egen dator (eller på ett papper).
Och jag har samma åsikt som tidigare..
Läs, analysera, förstår man inte kan man välja... fråga eller strunta i min text.
forumets regler.B nord123 skrev:
Där man inte ska ifrågasätta hur eller varför någon skriver som den gör.
Anledningen är eller kan vara att vederbörande har eller kan ha nedsättning som orsakar detta, det bryter då emot uppförande regler att inte acceptera detta.
Jag ifrågasätter aldrig hur någon skriver, jag klarar av att läsa ändå, och analyserar det jag inte riktigt begriper ur texten innan jag svarar.
Finns några här på forumet som satt detta i system emot andra medlemmar och detta måste upphöra snarast..