8 348 läst ·
79 svar
8k läst
79 svar
Dålig lukt från vasken...
frigoliten är bara dit tryckt med lite silicon runt
inte förseglat vad jag vet.
la galler där uppe i förra sommarens såg öppna rör,men man vet inte vad dom gjort när dom slängde ut pannan.
inte förseglat vad jag vet.
la galler där uppe i förra sommarens såg öppna rör,men man vet inte vad dom gjort när dom slängde ut pannan.
R
rolflidvall
Husägare
· Stockholm/Nacka
· 408 inlägg
rolflidvall
Husägare
- Stockholm/Nacka
- 408 inlägg
Hade snarlikt problem där boven visade sig vara gumminippeln som ska täta övergången mellan utloppsröret och röret till stammen. Den var av helt värdelös kvalitet. Köpte en riktig nippel i stället och problemet försvann omedelbart:
https://www.proffsmagasinet.se/vvs-...lar/purus-3106176-gumminippel-4540-mm-2815638
"Purus 3106176 är en gumminippel med dimension 45/40, för anslutning av 40 mm utloppsrör i slätänden på 50 mm plaströr med 2 mm godstjocklek."
https://www.proffsmagasinet.se/vvs-...lar/purus-3106176-gumminippel-4540-mm-2815638
"Purus 3106176 är en gumminippel med dimension 45/40, för anslutning av 40 mm utloppsrör i slätänden på 50 mm plaströr med 2 mm godstjocklek."
Japp den ska jag oxå byta sen den verkar lite si o så,men kommer ingen lukt därifrån.
lukt kommer ut genom överrinningshålet i vasken hos mig.
när jag inte kranar så bara en svag svag doft.
lukt kommer ut genom överrinningshålet i vasken hos mig.
när jag inte kranar så bara en svag svag doft.
Ska fixa till så att tilluften först,sen får man fortsätta jobba med lukten.
så skumt allt då det har varit luktfritt i typ 2 år.
så skumt allt då det har varit luktfritt i typ 2 år.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden