3 931 259 läst ·
18 573 svar
3931k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Nu när jag har provat masken så kan jag meddela att den fungerar mycket bra 🙂
Bra justermöjligheter för passform och kassetten går att dimmra från att man bländas till att det är riktigt mörkt 👍👍
Och sikten i normalläge är mycket bra,
Överlag väl värt pengarna
Bra justermöjligheter för passform och kassetten går att dimmra från att man bländas till att det är riktigt mörkt 👍👍
Och sikten i normalläge är mycket bra,
Överlag väl värt pengarna
Jag har länge velat ha ett skjutmått med klocka, hittade ett nu. Fast glaset har en liten skada tyvärr, jag hoppas man kan hitta ett ersättande del. Står Mauser men kanske samma företag som Tesa/Etalon som tillverkat dessa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logotypen tillhör i alla fall det gamla anrika tyska industriföretaget som är mest känt för sin vapentillverkning. De var en stor tillverkare av precisionsmätinstrument och verktyg också förr i tiden. Om något annat företag tagit över tillverkningen i modern tid har jag ingen aning om.DennisCA skrev:
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 886 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 886 inlägg
Familjen har börjat åka skidor så verktyg för att få skarpa kanter o rätt vinkel har införskaffats. Som så ofta förr skaffade man först det billigaste jag hittade och blev missnöjd, att man aldrig lär sig...
Köpte lite dyrare och bättre grejer från Tyrolit och nu funkar det mycket bättre. Alltid så mycket roligare att jobba med bra grejer
Köpte lite dyrare och bättre grejer från Tyrolit och nu funkar det mycket bättre. Alltid så mycket roligare att jobba med bra grejer
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 584 inlägg
Tack för påminnelsen. Jag beställde för utlämning i butik. Enda infon jag fick var att de hade mycket att göra och det skulle ta tid. Nu när jag kollade står det att det finns att hämta. Undrar sedan hur länge.13th Marine skrev:
Postnord?Hep skrev:
Jag fick nyligen samtal från utlämningstället om att de skulle retunera ett paket och ville jag istället hämta ut det. Postnord hade tydligen bytt system och aviseringarna funkade inte.