3 931 084 läst ·
18 573 svar
3931k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Drar absolut alla hjul med maskin och hylsor med plast på utsidan.RoTe skrev:
Nu 21” högblanka på sommarhjulen, och dessa repas inte om man tänker på hur man gör jobbet.
Jag vill bara tillägga att det suger när något går sönder som i fallet med Weras hylsa för FredrikR. Jag använder samma hylsor och är klart orolig för att det skall hända mig också MEN. Skit händer. Jag tycker Fredrik och Amazon hanterade det bra och jag har inte sett fler som har råkat ut för detta. Hittills har Wera levererat över förväntan på alla de verktyg/tillbehör/behov jag har från dem. När det gäller kvalitet så förväntar/betalar man ju för 2 saker. 1: att verktyget/tillbehöret levererar en bra upplevelse och 2: om det skiter sig att de levererar en bra lösning. Hittills har jag bara gott att säga om Weras produkter.
Gäller även premiummärkenas verkstäder. Man skall nog upp i "supercar"-klassen innan personalen verkligen är så varsamma om bilen som man gör sken av i marknadsföringen. 🙂RoTe skrev:
Men allt är ju relativt med vad man menar med "fina" fälgar.
Kan flika in att jag är mycket glad över alla övriga Wera verktyg som jag samlat på mig genom åren.M maglin skrev:Jag vill bara tillägga att det suger när något går sönder som i fallet med Weras hylsa för FredrikR. Jag använder samma hylsor och är klart orolig för att det skall hända mig också MEN. Skit händer. Jag tycker Fredrik och Amazon hanterade det bra och jag har inte sett fler som har råkat ut för detta. Hittills har Wera levererat över förväntan på alla de verktyg/tillbehör/behov jag har från dem. När det gäller kvalitet så förväntar/betalar man ju för 2 saker. 1: att verktyget/tillbehöret levererar en bra upplevelse och 2: om det skiter sig att de levererar en bra lösning. Hittills har jag bara gott att säga om Weras produkter.
Första Wera verktyget i min samling var en insexmejsel som köptes för över 30år sedan, den gör jobbet än idag. 😍
Stor risk att det är samma fabrik. Härdningen däremot skiljer det nog mer i än gjutningen.FredrikR skrev:
Annars får man väl åka till Flen och handla av Momento.
https://www.torque-elite.se/krafthy.../krafthylsa-djup-med-roterande-skydd-4-19ldrp
https://pneumacon.fi/wp-content/uploads/2024/02/momento-catalog-120.pdf
Jula har ett bord som liknar Metabo's egna bord, 999:-Revs skrev:
https://www.jula.se/catalog/verktyg...LVnkHSGat4GK-LAb6bTkuOofLWI05uMMaAuJeEALw_wcB
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hjul är väldigt bra 👍
Lyfter man bort sågen från stativet så går stativet bra att bära på axeln om man vänder den mjukt rundade ovansidan neråt mot axeln.
Edit: Mitt stativ från DeWalt har även ett handtag på undersidan som är användbart för att bära stativet.
Edit: Mitt stativ från DeWalt har även ett handtag på undersidan som är användbart för att bära stativet.
Redigerat:
Beställde denna.
Men när det ändå skulle skickas paket...
Bara att invänta fallna löv, pudersnö eller våta nytvättade bilar. 😎
Logga in
Skapa konto
Men när det ändå skulle skickas paket...
Logga in
Skapa konto
Bara att invänta fallna löv, pudersnö eller våta nytvättade bilar. 😎