3 819 095 läst ·
18 066 svar
3819k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Tack! De butiker som lägger en bild på hela innehållet i en adventskalender på första bilden kan inte förstått konceptet julklappar till själv.
Jag kan inte ett dugg om hur mycket ljus som behövs, så jag chansade. Någon som kan mer kanske kan säga om 730 lumen per kvadratmeter är för mycket. Om inte annat lär jag märka det när elektrikern satt upp dem i taket.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är nog tillräckligt för allmänbelysning men över arbetsbänk vill man nog ha lite mer. Åtminstone när man blivit "vuxen"Hep skrev:
Det gjorde jag med för säkert två år sedan. Nu har jag för första gången använt båda maskinerna. Den lilla gör väl det den ska utan gnäll, samma sak för den stora. Men, den stora med stenskiva i är inte speciellt rolig att hantera eftersom mjukstart saknas och, antar jag, alla former av kastskydd.N naikon skrev:
Jag tror dessa kommer hålla livet ut för min sällananvändning, men egentligen känner jag att jag borde lagt ett par tusen till på dessa maskiner och fått något mycket säkrare att använda.
Ja man får väl be nån att öppna paketet med kalendern om man inte vill veta vad som är i. Det var en fin bild på kartongen den kom i.D Deltidslantisen skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 8 130 inlägg
Se till att ha en separat knapp till den armaturen så du inte blir bländad om du ska jobba med något blankt materialHep skrev: