Cheesen
Landade i brevlådan idag... Synd att det är så länge till julafton...
Adventskalender med jultema från Hazet, visar en blå tomte, snölandskap med bus och ljus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Bomba och 7 till
  • Laddar…
B
Cheesen Cheesen skrev:
[bild]
👍🏻Tur då att 1:a december kommer drygt 3veckor innan 🙂

• Haha
  • Gilla
Immobil och 2 till
  • Laddar…
Det är ju bara nummer, kör Oktober ist. 🤷‍♂️

• Haha
  • Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Cheesen Cheesen skrev:
[bild]
Var skaffade du den?

Tack! De butiker som lägger en bild på hela innehållet i en adventskalender på första bilden kan inte förstått konceptet julklappar till själv.

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Skärmbild av e-postmeddelande från KNX Association Sales som bekräftar att en beställning har bearbetats.

Passade på att köpa mig en licens igår när det var 35% rabatt. Här ska meckas! Måste bara spinna upp en Windows-instans i Virtualbox först.

• Gilla
ullberg
  • Laddar…
Jag kan inte ett dugg om hur mycket ljus som behövs, så jag chansade. Någon som kan mer kanske kan säga om 730 lumen per kvadratmeter är för mycket. Om inte annat lär jag märka det när elektrikern satt upp dem i taket.
Flera förpackningar med lysrör ligger staplade på ett trägolv, del av diskussion om belysning och lumen per kvadratmeter i ett byggprojekt.
Skapa konto

• Gilla
nanowire och 1 till
  • Laddar…
T
Hep Hep skrev:
Jag kan inte ett dugg om hur mycket ljus som behövs, så jag chansade. Någon som kan mer kanske kan säga om 730 lumen per kvadratmeter är för mycket. Om inte annat lär jag märka det när elektrikern satt upp dem i taket.
[bild]
Det är nog tillräckligt för allmänbelysning men över arbetsbänk vill man nog ha lite mer. Åtminstone när man blivit "vuxen" :P

Låter betryggande. Jag är rätt vuxen och planen är att sätta en av armaturerna ovanför min hyvelbänk under en av vägghyllorna, så att jag får stark belysning snett ner mot mig.

• Gilla
Testarn
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Lidl. ☝️
Momentnyckel, 199:-
[bild]
Tog näst sista exemplaret i Borlänge.
Frölunda i Göteborg. Nu är det bara 3 st

Tre verktygslådor på en hylla i butik i Frölunda, Göteborg.
Skapa konto

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Endast ett ex kvar på hyllan hos Lidl på kungsgatan i Göteborg efter att jag har varit där…

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
N naikon skrev:
Slog till på det prisvärda vinkelslipspaketet på Hornbach som det ofta tipsas om här
230mm+125mm+2 diamantskivor för 1295kr
Det gjorde jag med för säkert två år sedan. Nu har jag för första gången använt båda maskinerna. Den lilla gör väl det den ska utan gnäll, samma sak för den stora. Men, den stora med stenskiva i är inte speciellt rolig att hantera eftersom mjukstart saknas och, antar jag, alla former av kastskydd.

Jag tror dessa kommer hålla livet ut för min sällananvändning, men egentligen känner jag att jag borde lagt ett par tusen till på dessa maskiner och fått något mycket säkrare att använda.

• Gilla
Njingan och 1 till
  • Laddar…
Cheesen
D Deltidslantisen skrev:
Tack! De butiker som lägger en bild på hela innehållet i en adventskalender på första bilden kan inte förstått konceptet julklappar till själv.
Ja man får väl be nån att öppna paketet med kalendern om man inte vill veta vad som är i. Det var en fin bild på kartongen den kom i.

Hep Hep skrev:
Låter betryggande. Jag är rätt vuxen och planen är att sätta en av armaturerna ovanför min hyvelbänk under en av vägghyllorna, så att jag får stark belysning snett ner mot mig.
Se till att ha en separat knapp till den armaturen så du inte blir bländad om du ska jobba med något blankt material ;)

• Gilla
Hep
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.