3 819 680 läst ·
18 066 svar
3820k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 414 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 414 inlägg
Fyndade (tror jag) på en "loppis". Egentligen var det farsan som hittade 10kg galvad 1/2-tums bult i en låda i längan och undrade om jag ville ha
Om det är ett fynd eller inte lär framtiden utvisa, eller om de bara kommer att ligga i min länga i några decennier till. Men kasta kan man ju inte... (är det nån som faktiskt har ett riktigt behov skulle de kunna byta ägare såklart
).
å sen har jag till slut tagit första steget in i det blå Boschträsket
En lite seriösare slipmaskin, den ska vara bra har jag förstått. Har bara testat nån minut men det känns verkligen att den vill jobba
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Om det är ett fynd eller inte lär framtiden utvisa, eller om de bara kommer att ligga i min länga i några decennier till. Men kasta kan man ju inte... (är det nån som faktiskt har ett riktigt behov skulle de kunna byta ägare såklart
Logga in
Skapa konto
En lite seriösare slipmaskin, den ska vara bra har jag förstått. Har bara testat nån minut men det känns verkligen att den vill jobba
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 603 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 603 inlägg
Get75-150?
T trycklös skrev:Fyndade (tror jag) på en "loppis". Egentligen var det farsan som hittade 10kg galvad 1/2-tums bult i en låda i längan och undrade om jag ville ha![]()
[bild]
Om det är ett fynd eller inte lär framtiden utvisa, eller om de bara kommer att ligga i min länga i några decennier till. Men kasta kan man ju inte... (är det nån som faktiskt har ett riktigt behov skulle de kunna byta ägare såklart).
[bild]
En lite seriösare slipmaskin, den ska vara bra har jag förstått. Har bara testat nån minut men det känns verkligen att den vill jobba![]()
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 414 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 414 inlägg
Ja jag hoppas det ska bli en bra kompis. Jag har en gammal 115 grön bosch som verkar odödlig, men den är ju inte gjord för varken stora ytor eller nån större avverkning så den har länge behövt en större kompis.U Utsliten och utdömd skrev:
och nej utsug ska fixas innan den används på riktigt, men var ju tvungen att testa lite igår kväll
det är ganska smal anslutning så jag hoppas jag har nån adapter som passar.
Fyndade du den på loppisen? 😍T trycklös skrev:Ja jag hoppas det ska bli en bra kompis. Jag har en gammal 115 grön bosch som verkar odödlig, men den är ju inte gjord för varken stora ytor eller nån större avverkning så den har länge behövt en större kompis.
och nej utsug ska fixas innan den används på riktigt, men var ju tvungen att testa lite igår kväll.
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 414 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 414 inlägg
Den kommer definitivt bli en bra kompis, ett av de bästa köpen jag gjort 👍T trycklös skrev:Ja jag hoppas det ska bli en bra kompis. Jag har en gammal 115 grön bosch som verkar odödlig, men den är ju inte gjord för varken stora ytor eller nån större avverkning så den har länge behövt en större kompis.
och nej utsug ska fixas innan den används på riktigt, men var ju tvungen att testa lite igår kväll.
Köpt två knivar från Aritsugu vid Tokyos fiskmarknad. Att se på när de skaftar, skärper och graverar bladen jag valt förhöjer känslan rejält 🤩
Stålet är Damaskussmidd Aogami #2 från Hitachi.
Stålet är Damaskussmidd Aogami #2 från Hitachi.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Har gjort liknande för många år sen. Är en glädje att använda knivarna och drömma sig tillbaka till en fin resananowire skrev:
Självbyggare
· Stockholm
· 10 104 inlägg
Vad går en sådan på, förutom att man måste resa till Japan?nanowire skrev: