3 819 095 läst ·
18 066 svar
3819k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Skitbatterier som inte ens laddas balanserat!P Prodigys skrev:
Att dom ens har en beskrivning "Three bars of death" på fenomenet är ju sjukt.
Redigerat:
Har lyckats slarva bort mutterknacken.
Kollade på nya, men de är så klumpiga, samma typ av den jag har haft i 11 år är utgående, men googlade och såg att XL bygg i Umeå hade en kvar, de stängde kl 17 idag.
Åkte hemifrån kl 9 i morse mot Luleå "hinner nog dit" och det gjorde jag, klev över tröskeln 16.56 !!
Kollade på nya, men de är så klumpiga, samma typ av den jag har haft i 11 år är utgående, men googlade och såg att XL bygg i Umeå hade en kvar, de stängde kl 17 idag.
Åkte hemifrån kl 9 i morse mot Luleå "hinner nog dit" och det gjorde jag, klev över tröskeln 16.56 !!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det finns väl även nyare modeller i mindre och smidigare formfaktor?Isakare skrev:
Har lyckats slarva bort mutterknacken.
[bild]
https://hikoki-powertools.se/hikoki...dragare-batteri-4/muttertrekker-wr18dh-km-hsc
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 695 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 130 inlägg
Behöver inte köpa ett enda verktyg, håller på att tömma ett gammalt förråd och hittat tre hylsnyckelsatser och lösa hylsor.
Däremot snodde dom mina stegar, bland annat en Wibe "stegpall" med fyra steg i våras, trots att jag både låst fast, spraymålat och namnat dom. Även om jag inte betalat en krona för dom var det trist...
Hittade en okej 2,5 meters aluminiumstege i skrothögen och en multistege, men kände att låsfunktionen var bortrostad och tveksam. Sökte på nätet och hittade att Jula kör kampanj på 799 kr inklusive aluminum-plattformen.
Kanske inte den bästa, men kan åtminstone få in den i bagaget och förvara den hemma.
Den algfyllda raka stegen får vara kvar vid båten.
Däremot snodde dom mina stegar, bland annat en Wibe "stegpall" med fyra steg i våras, trots att jag både låst fast, spraymålat och namnat dom. Även om jag inte betalat en krona för dom var det trist...
Hittade en okej 2,5 meters aluminiumstege i skrothögen och en multistege, men kände att låsfunktionen var bortrostad och tveksam. Sökte på nätet och hittade att Jula kör kampanj på 799 kr inklusive aluminum-plattformen.
Kanske inte den bästa, men kan åtminstone få in den i bagaget och förvara den hemma.
Den algfyllda raka stegen får vara kvar vid båten.