3 819 715 läst ·
18 066 svar
3820k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Nytt trådhuvud till trimmern för en hundring. Imponerande prestanda om man läser på detaljen i alla fall !
Monterat men inte provkört.
Måste leta på kraftigare skyddsglasögon först tror jag då den kändes väl hård i plasten.
Monterat men inte provkört.
Måste leta på kraftigare skyddsglasögon först tror jag då den kändes väl hård i plasten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Aliexpress.C Chokladmonster skrev:
Länk
Det är till en Jula bensin röjsåg, original trådhuvud har krånglat nått år och jag har dragit i skruvar för att hålla ihop locket och trådmatningen krånglar.
Men annars går den bra, startar lätt.
Tänkte testa detta nu då. Passade bra på axeln i alla fall.
Edit. Nu funkar nog länken...
Du får testa att dra upp den i 100 000 varv per minut och se om den håller.B Bjober skrev:
Ett pressverktyg för hydrauliska slangar. Det jag tänker ha det till initialt är för att pressa egna tryckluftsslangar till kompressorblocket jag ska koppla in. Men jag kan tänka mig diverse saker det kan komma till nytta, som högtryckstvätten som kunde behöva några nya ledningar och några gamla sönderrostade krommade ledningar som kunde bytas mot hydraulslangar t.ex.
Sen blir det nog nåt AC jobb också.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Pris? Länk?DennisCA skrev:
Ett pressverktyg för hydrauliska slangar. Det jag tänker ha det till initialt är för att pressa egna tryckluftsslangar till kompressorblocket jag ska koppla in. Men jag kan tänka mig diverse saker det kan komma till nytta, som högtryckstvätten som kunde behöva några nya ledningar och några gamla sönderrostade krommade ledningar som kunde bytas mot hydraulslangar t.ex.
[bild]
Provat funktionen?