3 945 001 läst ·
18 618 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 181 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 181 inlägg
Den är helt okej, men fingerskarvs-jiggen är väldigt petig och så är ytan rätt hal. Så föreslår att du skippar fingerskarvar och limmar en bit sandpapper på ytan!pjgb skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Morgonfynd har guld i mun!
Snappade upp denna skönhet på väg till jobbet.
Snappade upp denna skönhet på väg till jobbet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Låg den i diket och ville bli räddad? Eller "rykte" du den ur händerna på någon som skulle slänga den på återvinningscentralen 😉🤔? För du har inte köpt den eftersom man inte får sälja prylar med den "elkontakten"...
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Elsäkerhetsverket tycker inte att man får sälja något med ett semko17-don men vet mig inget juridiskt beslut om dettaR roli skrev:
Mer seriöst, vill man vara på säkra sidan klipper man kontakten och säljer motorn sen. Jag kommer såklart byta kontakt när jag fått hem motorn. (Nu står den i ett låst skåp på jobbet).
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Den till vänster har jag redan en uppsättning av men det kom ett tips på BH och jag kände att yttelrigare ett par till kan vara bra, den till höger kom som ett tips när jag la den första i varukorgen - känns som något jag verkligen vill ha men är lite orolig för skjuvnings-krafterna när man spänner den, hur länge kommer hålen förbli 20mm? Får se om det känns bra när jag testat…
Logga in
Skapa konto