3 945 379 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Fått svar från danskarna (på svenska) och de har kollat i flera set på lagret och där finns shimsen med. Jag har bett om bild på hir de är packade så att jag kan dubbelkolla. Det är ju inte många gram shims det handlar om.
Även om det kanske blivit fel, så är det både snabba, trevliga och lösningsorienterade. Hittills.
Även om det kanske blivit fel, så är det både snabba, trevliga och lösningsorienterade. Hittills.
Toppen, då vet jag säkert att de inte är med i min. Inget som ramlar ur på vägen direkt utan de har missat från början helt enkelt. Kundtjänsten verkar bra iaf så har känslan av att de löser detta smidigt.Hep skrev:
Han tar verkligen det här på allvar och är väldigt hjälpsam, så det här lär lösa sig. Han väntar på svar från CMT.
Under tiden får vi passa på att såga varenda 6mm-spår vi kan komma på.
Åter till trådens tema, så hade jag tänkt visa upp en låda med alla möjliga roliga tillbehör till OF1010-fräsen jag köpte på Rubarts rea, men det sket sig det också. Det blev fel momsbelopp och nu är det mailpingis mellan deras och min bank. Kul nästan jämt.
Fast jag har åtminstone köpt 41 hålplattor och en massa ankarskruv.
"Ska jag hämta något du kan bära det i"
"Nej, nej. Det behövs inte. Det här tar jag i famnen"
25 kilo med vassa kanter. Ibland kanske man ska släppa sin töntigt manliga fåfänga och bara acceptera lite hjälp.
Under tiden får vi passa på att såga varenda 6mm-spår vi kan komma på.
Åter till trådens tema, så hade jag tänkt visa upp en låda med alla möjliga roliga tillbehör till OF1010-fräsen jag köpte på Rubarts rea, men det sket sig det också. Det blev fel momsbelopp och nu är det mailpingis mellan deras och min bank. Kul nästan jämt.
Fast jag har åtminstone köpt 41 hålplattor och en massa ankarskruv.
"Ska jag hämta något du kan bära det i"
"Nej, nej. Det behövs inte. Det här tar jag i famnen"
25 kilo med vassa kanter. Ibland kanske man ska släppa sin töntigt manliga fåfänga och bara acceptera lite hjälp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det var ett tidsbegränsat erbjudande som kom i tipstråden:Ola C skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threa...l-bra-pris-den-nya-traden.285770/post-6253757
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Paket hämtat, blev en extra fintandad klinga och ett pluggborrset som jag länge tänkt köpa vid samma beställning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag fick med shimsen (shimsarna....? oklart vad det borde vara i bestämd form plural.. kanske distansbrickorna... 😊) i förpackningen. Låg bakom skären man sätter mellan sågbladen.
Mitt paket hade med shimsen. Kännes först lite konstigt med de bruna magnetiska då de var av olika tjocklek. Efter jag läst på så såg jag att det skulle vara så. Personligen känns det som att dessa kommer att gå sönder eller försvinna först och ersättas med papper och eller oh-film i rätt tjocklek. 🙄Hep skrev:
Däremot skulle jag få extra vändskär till planfräsen och kantfräsen jag beställde men de kom inte med. Får se vad de svarar. De var inte med på packordern heller. Nu står det att man skall beställa dessa men då räknades fakturan upp. 🤷♂️
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 666 inlägg
Jo jag såg också något om det men tänkte att jag har inte mer bråttom än att jag kan beställa en sån om/när jag väl konstaterar att det krävsC Chokladmonster skrev:
Kundtjänsten är super hos dem. Jag missade extraskären till mina frässtål och efter lite kort mailväxling så har de nu skickat dem till mig i dubbla upplagor. De följde upp med ett telefonsamtal så att inga missförstånd skulle uppstå och de är verkligen dedikerade till både kvalitetsprodukter och kundservice.nanowire skrev:


